Lietuvos smulkių ir vidutinių statybos įmonių strategijos formavimas


Ekonomikos referatas. Įvadas. Statybos įmonių strateginio valdymo samprata. Strategijos apibrėžimas. Strateginis valdymas ir jo etapai. Lietuvos statybos įmonių padėtis smulkaus ir vidutinio verslo kontekste. Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo būklė. Lietuvos smulkaus ir vidutinio statybos verslo analizė ir problemos. Lietuvos smulkių ir vidutinių statybos įmonių plėtros strateginis modelis. Literatūra.


Mažėjant absoliučiam MVĮ skaičiui ir jų daliai, keitėsi ir jų sandara pagal įmonių dydį. Analizuojant 1999-2002 m. duomenis matyti, kad iki 1999 m. pabaigos užsitęsęs intensyvus mažų įmonių (t.y. įmonių, turinčių ne daugiau kaip 9 darbuotojus) steigimas baigėsi. Tokių įmonių dalis bendrame įmonių skaičiuje stabilizavosi ir 2000-2002 m. sudarė apie 80 %. 2002 m. Lietuvoje buvo 44017 smulkių įmonių. Bendrame įmonių skaičiuje augo vidutinių įmonių (t.y. įmonių, kuriose darbuotojų skaičius ne daugiau kaip 49) lyginamasis svoris. 1999 m. jis sudarė 11,9 %, o 2002 m. - 16,4%. 2002 m. pabaigoje mikroįmonės (iki 9 darbuotojų) sudarė 79, 3 % visų įmonių; mažos (10-49 darbuotojai) -16,4 %, vidutinio dydžio įmonės - (50-249 darbuotojai) 3,8 %.

  • Ekonomika Referatai
  • 2013 m.
  • 26 puslapiai (5258 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 73 KB
  • Lietuvos smulkių ir vidutinių statybos įmonių strategijos formavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Lietuvos smulkių ir vidutinių statybos įmonių strategijos formavimas. (2013 m. Sausio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-smulkiu-ir-vidutiniu-statybos-imoniu-strategijos-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:24