Lietuvos šokolado rinkos analizė


Konkurentu skirstymas i strategines grupes. Juodo sokolado segmentavimo rinka. Rinkai būdinga paskirstymo sistema.

Marketingo analizė. Įvadas. Bendra informacija apie įmonę. Rinkos patrauklumo analizė. Rinkos identifikavimas. Rinkos dydis. Rinkos kaštų struktūra. Rinkai būdinga paskirstymo sistema. Esminiai sėkmės veiksniai. Rinkos pelningumas. Vartotojų analizė. Segmentų identifikavimas ir motyvacijos analizė. Nepatenkinti poreikiai. Konkurentų analizė. Konkurentų identifikavimas. Konkurentų skirstymas į strategines grupes. Konkurentų įvertinimas. Konkurentų stiprumo tinklelis. Aplinkos analizė. Tendencijos ir potencialūs įvykiai. Esminiai strateginiai neapibrėžtumai. Scenarijų analizė. Išvados. Literatūra.


Atlikus Lietuvos šokolado rinkos analizę galiu teigti, kad didžiausią kaštų dalį Lietuvos šokolado rinkoje sudaro žaliavų įsigijimas, nes vienam kilogramui šokolado reikia 300-600 kakavos pupelių. Lietuvos šokolado rinkoje potencialių konkurentų grėsmė yra pakankamai žema, dėl to rinkos pelningumas gana aukštas. Lietovos šokolado rinka sudaro trys segmentai, tai yra “Skubantieji”,jaunimas ir dovonotojai, visų pirkimo principas panašus, nes perka kad palepintų save arba kitus.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 13 puslapių (1512 žodžių)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 44 KB
  • Lietuvos šokolado rinkos analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Lietuvos šokolado rinkos analizė. (2013 m. Gruodžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-sokolado-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:53