Lietuvos sulčių rinkos strateginė analizė


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Informacija apie įmonę. Patrauklumo analizė. Rinkos dydis ir augimas. Kaštų struktūra. Sėkmės veiksniai. Struktūrinis pelningumas. Vartotojų analizė. Segmentų identifikavimas. Nepatenkinti poreikiai. Konkurentų analizė. Konkurentų identifikavimas. Konkurentų skirstymas. Konkurentų įvertinimas. Konkurentų stiprumo tinklelis. Tendencijos. Strateginiai neapibrėžtumai. Scenarijų analizė. Swot analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.


Nagrinėjama rinka yra vaisių ir daržovių sulčių.Šią rinka 2012 metais sudarė virš trisdešimties įmonių, kurios savo produkcija tiekė, priklausomai nuo kiekvienos įmonės: parduotuvėms, kavinėms, barams, restoranams, internetiniai pardavimai. Darbe nagrinėti pasirinkau įmones nacionalinio ženklo savininkes, kurias pateikia Euromonitor International.

Darbo tikslas – Išorinių ir vidinių veiksnių analizė sulčių rinkoje.

Darbo uždaviniai:

1.Atlikti sulčių rinkos patrauklumo analizę.

2.Atlikti sulčių rinkos vartotojų analizę.

3.Atlikti sulčių rinkos konkurentų analizę.

4.Atlikti sulčių rinkos aplinkos analizę.

5.Atlikti sulčių rinkos SWOT analizę.

Lietuvos sulčių rinkos strateginė analizė. (2014 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-sulciu-rinkos-strategine-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:34