Lietuvos švietimo sistemos pasiekimai ir problemos


Pedagogikos aprašymas.

Lietuvos švietimo sistemos pasiekimai ir problemos.


Lietuvos švietimo sistemos pasiekimai ir problemos. Išgirdus šį teiginį man kyla daug minčių ir klausimų. Pirmiausia: “Ar Lietuvos švietimo įstaigose suteikiamas pakankamas išsilavinimo lygis? Ar švietimo įstaigose dirbantys padagogai yra pakankamai kvalifikuoti ir koks jų vaidmuo ugdymo sistemoje?“. Tai tik dalelė klausimų, kurie man kilo, todėl šiame esė bandysiu atskleisti subjektyvią savo nuomonę ir pamąstymus, kaip atsakyti į man iškilusius klausimus.

Nuolat girdžiu, kaip tegiama, jog vis naujinama švietimo sistema, rengiamos reformos. Tačiau niekaip neįžvelgiu didelių pokyčių ugdymo procese. Manau, kad labiau dėmesį reikėtų kreipti į ugdytojų parengimą, nes daugelis jų dirba tikrai ne iš pašaukimo ar noro dirbti, o tiesiog todėl kad reikia, arba todėl, kad įstojo tik į šią specialybę. Pasvarstykime, ar žmogus kuriam visiškai nepatinka jo darbas gali kokybiškai mokyti vaikus? Mano manymu, tai neįmanoma. Tokie vadinamieji pedagogai dažniausiai nesugeba bendrauti su vaikais, nemoka arba tiesiog nenori jų sudominti. Dėl šios priežasties vaikai dažnai ima nuobodžiauti ir nebenori eiti į darželį. Daug ugdytojų yra apleidę savo tiesiogines pareigas ir dirba iš pareigos, o ne iš pašaukimo ar noro dirbti. Prie šios problemos smarkiai prisideda ir tai, kad ikimokyklinio ugdymo įstaigose auklėtojos yra apkraunamos krūva biurokratinių reikalų.

  • Pedagogika Aprašymai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (1217 žodžių)
  • Pedagogikos aprašymai
  • Microsoft Word 12 KB
  • Lietuvos švietimo sistemos pasiekimai ir problemos
    10 - 4 balsai (-ų)
Lietuvos švietimo sistemos pasiekimai ir problemos. (2016 m. Vasario 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-svietimo-sistemos-pasiekimai-ir-problemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:27