Lietuvos transporto politika


Lietuvos transporto sistema lietuvoje. Referatai transporto politika gelezinkeliai. Transportas lietuvoje koks vaidmuo. Referatas transportas lietuvoje. Lietuvos transporto referatas. Lietuvos transportas referatas. Transporto sistema lietuvoje referatas. Gelezinkelio transporto vaidmuo salyje.

Transporto referatas. Lietuvos transporto politika integruojantis į Baltijos jūros regiono transporto sistemą. Įvadas. Transporto plėtros reikšmė. Veikla ir bendradarbiavimas. Bendradarbiavimas europos mastu. Regioninis bendradarbiavimas. Bendradarbiavimas tarp baltijos šalių. Tikslai ir siekiai. Išvados. Literatūra.


Dabar smarkiai pasikeitė transporto vaidmuo ekonominiame šalies vystymesi. Praeityje transportas tiktai padėdavo gamybinių šalies ūkio šakų veikloje,o dabar jis tapo pagrindiniu jų vystymosi ir augimo veiksniu. Tai yra visiškai nauja transporto funkcija visų išsivysčiusių šalių ekonominiame gyvenime. [2].

Lietuvoje transportas sukuria maždaug proc. Šalies bendrojo vidaus produkto, šalies transporto įmonės sėkmingai pasinaudoja turimais pranašumais bei geografine šalies padėtimi. [4].

Didžiulę reikšmę ekonominiame vystymesi lemia nuolat dedėjantis pasaulyje darbo pasiskirstimas, kurio rezultatas yra kooperacijos didėjimas kiekvienoje ekonominės veiklos sferoje ir tarp šių sferų. Ši kooperacija nenutrūkstamai siejasi su transporto darbu. [3].

Geras transporto,taip pat pastovių įrenginių išvystymas (keliai, terminalai) yra lemiamas ekonominis ir technologinis veiksnys, statant naujas įmones.

Gamybos augimą atskirose šalyse ir rajonuose nulėmė pradinis transporto išsivystimas, kuris artino realizacijos rinką, leido kooperuoti gamybą darbo pasidalijimo pagrindu, taip pat didino produkcijos išleidimą darbo našplėtodami ir reformuodami Lietuvos transporto sistemą, šalia nacionalinių poreikių tenkinimo vadovaujamės ir bendraisiais europos transporto plėtros tikslais ir gairėmis, kurios nustato ir, reikalui esant, koreguoja kasmet kviečiamos transporto ministrų konferencijos, europos sąjungos komisija ir taryba bei jungtinių tautų europos ekonominė komisija (jteek). [1].

Siekiama, kad Lietuvos transporto sistema kuo efektyviau integruotųsi į baltijos jūros regiono šalių transporto sistemą, atitiktų europos sąjungos infrastruktūros plėtros bendruosius kriterijus, o mūsų šalies transporto kompanijos didintų savo galimybes ir vaidmenį tarptautinėje transporto paslaugų rinkoje.

Todėl šalies susisiekimo ministerija ir atskirų transporto šakų organizacijos aktyviai dalyvauja tarptautinių transporto organizacijų darbo grupių, nustatančių baltijos jūros regiono ir visos europos transporto infrastruktūros plėtros politiką bei vidurio europos ir europos sąjungvisos europos bendradarbiavimo mastu formuojama bendra europos transporto tinklo plėtojimo politika. Konkrečiai imant, jt eek formuoja tarptautinių transporto tinklų struktūrą. Konkretūs tarptautinių transporto tinklų elementų projektavimo ir kokybės standartai apibrėžti europos susitarimuose dėl eismo svarbiausiose eismo arterijose: kelių (agr), geležinkelio (agc), vidaus vaidmenų (agn) ir kombinuoto transporto (agtc).

  • Transportas Referatai
  • 2011 m.
  • 11 puslapių (1625 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 13 KB
  • Lietuvos transporto politika
    10 - 1 balsai (-ų)
Lietuvos transporto politika. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-transporto-politika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:03