Lietuvos turizmo įmonių internetinės  svetainės – paslaugų pristatymas ar skatinimas pirkti jų teikiamas paslaugas?


Turizmo esė. Lietuvos turizmo įmonių internetinės svetainės – paslaugų pristatymas ar skatinimas pirkti jų teikiamas paslaugas? Įvadas. Pagrindinė dalis. Išvados. Literatūros duomenų šaltiniai.


Mūsų amžiuje internetas yra tapęs bene patogiausia ir pagrindine komunikavimo priemone, ryšių su visuomene kanalu. Labai populiarėja internetinės komunikacijos priemonės, nes jos suteikia didesnes galimybes kūrybingiau ir efektyviau paskleisti reklamą platesnei vartotojų rinkai.

XXI a. vyraujant informacinių technologijų raidai, įmonėms atsiveria naujos rinkodaros įgyvendinimo galimybės. Kiekvienais metais, kaip informacijos sklaidos kanalas, vis labiau populiarėja internetas . Internetinė rinkodara – tai įvairių informacinių technologijų naudojimas rinkodaros tikslams siekti.

  • Turizmas Esė
  • 2014 m.
  • 3 puslapiai (1270 žodžių)
  • Turizmo esė
  • Microsoft Word 9 KB
  • Lietuvos turizmo įmonių internetinės  svetainės – paslaugų pristatymas ar skatinimas pirkti jų teikiamas paslaugas?
    10 - 3 balsai (-ų)
Lietuvos turizmo įmonių internetinės  svetainės – paslaugų pristatymas ar skatinimas pirkti jų teikiamas paslaugas?. (2014 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-turizmo-imoniu-internetines-svetaines--paslaugu-pristatymas-ar-skatinimas-pirkti-ju-teikiamas-paslaugas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:51