Lietuvos verslininkų įvaizdis


Lietuvos verslininkas - skaidres. Moksliniai straipsniai verslo elitas. Verslininkų įvaizdis lietuvoje.

Sociologijos referatas. Lietuvos verslininkų įvaizdis televizijos žiūrovų akimis tyrimas. Anotacija. Įvadas. Tiriamojo darbo tikslas, objektai ir uždaviniai. Žiniasklaidos įtaka. Verslo elito ir žiniasklaidos sąsajos. Verslininko įvaizdis. Klausimynas. Išvados:. Literatūra.


Šį tiriamąjį darbą sudaro dvi dalys – mokslinių straipsnių apžvalga ir atliktos apklausos analizė.

Teorinėje dalyje nagrinėjama Lietuvos verslo elito įvaizdžiai, kuriuos formuoja žiniasklaida.

Tiriamąją dalį sudaro respondentų apklausos analizės. Apklausa buvo vykdoma elektroniniu būdų, kadangi šiuolaikinėje visuomenėje tai vienas iš greičiausių ir patogiausių metodų surinkti reikiamą informaciją.

Nuo tos akimirkos, kai su kuo nors susitinkame, susidarome nuomonę pagal tai, ką matome. Pagal patrauklumą, draugiškumą, socialinį sluoksnį įvertiname tai, ar žmogus vertas mūsų laiko. Kadangi vertinama išorė yra svarbu rūpestingai pasirinkti apsirengimo būdą. Tinkama jūsų apranga atskleidžia, kad galima pasitikėti ir jūsų darbo sugebėjimais, protiniais gabumais, žiniomis ir kompetencija. Antra, mūsų įvaizdis perduoda įvairią informaciją.

  • Sociologija Referatai
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (1440 žodžių)
  • Kolegija
  • Sociologijos referatai
  • Microsoft Word 425 KB
  • Lietuvos verslininkų įvaizdis
    10 - 3 balsai (-ų)
Lietuvos verslininkų įvaizdis. (2013 m. Sausio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-verslininku-ivaizdis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:29