Lietuvos žiniasklaidos reitingų siekimas pasitelkiant nereikšmingas aktualijas


Žiniasklaidos referatas. Įvadas. Žiniasklaidos grupių konkurencija šiuolaikinėje visuomenėje. Internetiniai naujienų portalai. Subjektyvus televizijos pateikiamas požiūris. Žiniasklaidos manipuliacija pedofilijos istorijoje. Pasitikėjimas Lietuvos žiniasklaida. Išvados. Literatūros sąrašas.


Taigi, šiame darbe išanalizuosime kaip žiniasklaida, siekdama pritraukti kuo daugiau vartotojų, manipuliuoja naujienomis ir pateikia naujienas subjektyviai: vienus įvykius be pagrindo paverčiant labai aktualiais, o kitus paliekant kaip nereikšmingus.

Šią problemą analizuosime pasirinkę vieną iš masinės komunikacijos teorijų – darbotvarkės sudarymo teoriją. Pagal šią teoriją visuomenės informavimo priemonės struktūruoja visuomenėje aktualiomis laikomas problemas. Kuo dažniau kalbama apie konkrečią naujieną, tuo aktualesnė ji laikoma visuomenėje.

  • Žiniasklaida Referatai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1645 žodžiai)
  • Universitetas
  • Žiniasklaidos referatai
  • Microsoft Word 18 KB
  • Lietuvos žiniasklaidos reitingų siekimas pasitelkiant nereikšmingas aktualijas
    10 - 4 balsai (-ų)
Lietuvos žiniasklaidos reitingų siekimas pasitelkiant nereikšmingas aktualijas. (2014 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-ziniasklaidos-reitingu-siekimas-pasitelkiant-nereiksmingas-aktualijas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:17