Lietuvos žinios praktikos ataskaita


Marketingo praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės aprašymas. Tikslas. Uždaviniai. Vizija. Misija. Verybės. Reikalavimai darbuotojams. Dienraščio „Lietuvos žinios“ teikiamos paslaugos. Įmonės komunikacija. Komunikacijos taktika, strategija ir metodai. Komunikacijos kanalai. Tikslinė auditorija. Įmonės valdymas. Makroaplinka. Mikroaplinka. Reklamos rūšys. Kainų formavimo principai. Praktikos metu įtvirtintos kompetencijos. Praktikos užduočių aprašymas. Išvados. Priedai.


Visoje šioje gražioje akcijoje, taip pat yra trūkumų, nors vienas iš pagrindinių organizatorių, yra reklamos specialistai. Mano nuomone projektui trūksta reklamos kanalų, kad pritraukti daugiau dėmėsio. Informacija skleidžiama www.facebook.com/Kamsteliuvajus, taip pat „Lietuvos žinių“, kiekvienos dienos laikraštyje, dar asmeninę žinute į elektroninį paštą, mokykloms. Tačiau informacija vis gi vangiai pasiekia tikslinę auditoriją. Projektui vis dar trūksta žinomumo ir tam tikros informacijos sklaidos. Siūlymas būtų – rasti finansinius rėmėjus ir reklamos kampaniją perkelti į aukštesnį lygi t.y. televiziją, radiją, lauko reklamą.

Atlikęs praktiką įgyjau naudingų praktinių žinių marketingo srityje. Supratau, jog reklamos kampanijos kūrimas reikalauja didelių pastangų, kurios gali būti net neįvertintos arba tiesiog nepasiekti tikslinės auditorijos. Praktikos metu pravertė teorinės žinios įgytos kolegijoje.

Džiaugiuosi, kad kolegija suteikė atlikti tokio pobūdžio praktiką ir leido pajusti studijuojamos profesijos ypatumus.

Lietuvos žinios praktikos ataskaita. (2014 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-zinios-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:48