Ligoninės paslaugų kokybės analizė


Vadybos analizė.

Įvadas. Paslauga-(angl. Service) Ekonominė gėrybė, tenkinanti vartotojo poreikius, tačiau neturinti materialios formos, negalima išsaugoti, todėl dažniausiai suvartojama jos gavimo metu. Pagrindinė įmonės sėkmė yra suteikiamų paslaugų kokybė. Paslaugų kokybė turi svarbią reikšmę tiek vartotojui, tiek paslaugų tiekėjui.


Tyrimo tikslas – išanalizuoti VŠĮ Kelmės ligoninės reabilitacijos skyriaus teikiamų paslaugų kokybę.

Todėl galime daryti prielaida, jog vyrai dažniau patiria traumas, nei moterys.

Iš visų dalyvavusių apklausoje matyti, jog didžioji dalis yra įgijusi pagrindinį išilavinimą – 13 pacientų, 10 atsakiusių yra įgija vidurinį, ir aukštąjį išsilavinimą tik 3.

Pateikus klausimą “Socialinė padėtis?“ 14 pacientas yra dirbantys, 6 bedarbiai ir 6 yra senjorai.

Pateikus klausimą “ Ar šiuo metu dirbate?”, 12 pacientų yra dirbantis, 9 pacientai nedirbantis ir 5 yra pensijinio amžiaus.

Iš visų dirbančių apklaustųjų 5 atsakė, kad dirba viešajame sektoriuje, o didžioji dalis atsakė jog 10- privačiajame sektoriuje.

Paklausus apie mėnesines pajamas, atsakymai buvo ganėtinai įvairūs. Dažniausios mėnesio pajamos svyruoja iki 380 eurų, per pus mažesnė apklaustųjų dalis 4 atsakė jog jų mėnesinės pajamos yra 480-580 eurų per mėnesį.

Didesnė dalis apklaustųjų į klausimą “Gyvenamoji vietą?” atsakė, jog gyvena kaime net 18 apklaustųjų pasirinko šį atsakymą, likusi dalis gyvena mieste.

Pateikus klausimą apie šeimyninę padėtį, 15- vedęs/vedusi, 2- našlys/našlė ir tik 3 asmenys atsakė, jog yra vieniši.

Iš gautų atsakymų matyti, jog Kelmės ligoninės pastato eksterjeras yra renovuotas, kadangi iš 26 apklaustųjų pacientų 23 pasirinko atsakymą tvarkingas, o 3 asmenys atsakė jog neatkreipė dėmesio.

Paklausus apie Kelmės ligoninės reabilitacijos skyriaus interjerą, atsakymas buvo panašūs iš 26 pacientų, 21 atsakė jog pastatas yra tvarkingas - renovuotas, 5 pasirinko atsakymą- neatkreipiau dėmesio.

Patalpų vėdinimas yra geras taip atsakė 19 asmenys, o likę asmenys teigė, jog vėdinimas blogas.

Paklausus klausimo apie patalpų apšvietimą ir šildymą, visi apklaustieji atsakė, kad apšvietimas ir šildymas yra geras. Taip pat 26 asmenų atsakė, kad ligoninėje yra pritaikytos patalpos neįgaliesiams. Toks pat rezultatas buvo paklausus ar mediku apranga yra tvarkinga visi vieningai atsakė, kad taip.

Uždavus klausimą apie ligonėje naudojamą įranga, atsakymai buvo 18 atsakė, jog įranga yra pakankamai gera (įranga gera, yra ir senų prietaisų, ir 7 atsakė, kad įranga yra gera (įranga nauja).

Iš atsakymų, galime teigti, jog šiam skyriui nėra pačios geriausios sąlygos, reikia interjero renovacijos ir naujos įrangos, taip pat patalpų vėdinimas netenkina visų klientų tai vieninteliai trūkumai, kiti pacientų atsakymai sutapo.

Klausimą apie darbuotoju patikimą, visi 30 pacientų atsakė, jog pasitiki juos gydančiais medikais.

  • Vadyba Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Orinta
  • 14 puslapių (2375 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 18 KB
  • Ligoninės paslaugų kokybės analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Ligoninės paslaugų kokybės analizė. (2017 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/ligonines-paslaugu-kokybes-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Rugsėjo 21 d. 13:41