Liuksemburgo mokesčių sistemos analizė


Ekonomikos referatas. Įvadas. Liuksemburgo mokesčių sistema. Tiesioginiai mokesčiai. Netiesioginiai mokesčiai. Liuksemburgo mokesčių statistika. Viešojo sektoriaus problemos. Išvados. Literatūra.


Tikslas – išanalizuoti Liuksemburgo valstybės mokesčių sistemą ir aptarti pagrindines viešojo sektoriaus problemas.

Darbo uždaviniai:

Pristatyti Liuksemburgo mokesčių sistemą;

Atlikti mokesčių statistikos duomenų analizę;

Pateikti pagrindines viešojo sektoriaus problemas.

Liuksemburgo finansinė struktūra susideda iš finansinių institucijų, finansų specialistų ir paslaugų tiekėjų, teisininkų, vertybinių popierių biržos, draudimo ir perdraudimo kompanijų, prekybos paslaugų, buhalterių, konsultantų, auditorių bei fondų rėmėjų. Pagrindinės šios finansinės struktūros veiklos yra susijusios su bankine veikla, investiciniais fondais, draudimu ir įmonių finansais.[1]

Be viso to, reikėtų paminėti ir Liuksemburgo mokesčių sistemą, kurią valstybė stengiasi sukurti palankią verslui, konkurencingą ir sąžiningą gyventojų pajamų atžvilgiu. Valstybės mokesčiai yra skirstomi į tiesioginius ir netiesioginius mokesčius.

Mokesčių mokėtojais yra laikomi žmonės, kurių nuolatinė gyvenamoji vieta yra Liuksemburge arba jeigu jie Liuksemburge gyvena 6 mėnesius be jokių ilgesnių pertraukų. Gyventojų mokami mokesčiai:

Gyventojų pajamų mokestis. GPM tarifas yra nustatomas periodiškai atsižvelgiant į infliaciją. Mokestis priklauso nuo individo asmeninio statuso (pvz. šeiminės padėties, vaikų skaičiaus). Yra išskiriamos trys mokesčių klasės: 2 klasė (susituokę mokesčių mokėtojai), 1a klasė (našliai; asmenys, mokantys mokesčius daugiau kaip 64 metus; asmenys, gaunantys pašalpas už vaikus, mokslą ir savanorystę) ir 1 klasė (visi asmenys, nepriskirti 1a ir 2 klasėms). Fizinių asmenų pajamų mokestis mokamas kas ketvirtį. Darbuotojų įmokas sumoka darbdavys. Vedę asmenys yra apmokestinami kartu visoms pajamų rūšims. 1 paveiksle pateikti mokesčių dydžiai už gaunamas pajamas – kuo didesnės pajamos, tuo didesni mokesčiai.

Paveldėjimo ir dovanų mokestis. Paveldėjimo mokesčio dydis priklauso nuo palikto turto rinkos vertės mirties laiku. Mokestis svyruoja nuo 0 proc. iki 48 proc, priklausomai nuo santykių artumo ir kiekio vertingų dalykų, paliktų testamentu kiekvienam gavėjui. Tam tikros dovanos ir aukojimas turi būti užregistruoti (ypač nekilnojamasis turtas). Normos svyruoja nuo 1,8 proc. iki 14,4 proc., priklausomai nuo santykio tarp dovanos įteikėjo ir dovanos gavėjo.

Nekilnojamo turto mokesčiai. Savivaldybės Liuksemburge skiria žemės mokestį nuo 0,7 proc. iki 1 proc. nuo bendros vertės nekilnojamo turto, įskaitant pramonės įmones. Tai yra dauginama iš fiksuoto kiekvieno savivaldybės koeficiento ir kinta atsižvelgiant į nekilnojamojo turto tipą.

  • Ekonomika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2104 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 62 KB
  • Liuksemburgo mokesčių sistemos analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Liuksemburgo mokesčių sistemos analizė. (2015 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/liuksemburgo-mokesciu-sistemos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:02