Logistika Ekspedicijos planavimas


Logistikos kursinis darbas.

Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto iš klaipėdos į brestą parinkimas.


Trinkelės yra supakuotos į paketus po 1089 vnt., ir paketai dedami ant medinių Euro palečių, kurios yra pagamintos taip, kad atitiktų vieno paketo ilgį ir plotį. Kiekvienam paketui yra skiriama atskira Euro paletė. Vienos kvadratinės trinkelės svoris yra 1,3 kg, paketų viso planuojama vežti 15, todėl bendras planuojamas krovinio svoris turėtų būti 21 235,5 kg. Taip pat verta paminėti, kad šis krovinys yra kietas, nereikalaujantis jokių specifinių įpakavimų ar specialių saugos reikalavimų, todėl šis krovinys jokiu apsunkinimų vežėjui nesukelia.

Kadangi krovinys nėra niekuo ypatingas (yra kietos būsenos, nėra pavojingas, nėra jokių papildomų reikalavimų kroviniui), todėl pasirinktas paprasčiausias krovinio pervežimo būdas – vilkikas su standartine priekaba.

Visas pirmasis maršrutas yra vedamas per Lenkiją ir kitokių pasirinkimo galimybių AutoRoute programa neduoda, nes nėra patalpintų tikslių Baltarusijos žemėlapių, todėl šitaip vertinti kelionė yra sunku. Pagal paskaičiuota AutoRoute kelione, šios kelionės laikas gaunasi 8 valandos ir viso 646,4 km, tokia kelionė nėra brangi, nes spėja nugabenti krovinį per parą laiko, aišku neįvertinant kiek laiko gali tekti stovėti pasieniuose. Taip pat nėra tikslaus kelio nurodoma kaip nuo Lenkijos sienos nuvažiuoti į Brestą.

Kitą galimybę važiuoti į Brestą pateikia google maps žemėlapis, nekertant Lenkijos sienos.

Antras maršrutas yra valanda trumpesnis, tačiau vėl sunku vertinti nežinant kiek laiko teks stovėti prie Baltarusijos sienos. Taip pat, skaičiuojant Google Maps programa, nėra įvertinamas vairuotojo poilsio laikas, todėl įvertinus tai, kelionės laikas skiriasi nežymiai ir yra gan panašus kaip ir AutoRoute sudarytame kelionės grafike.

Taip pat, galimas variantas naudotis geležinkelio paslaugomis ir su ekspedicija „Nemunas“ ir nuo Klaipėdos iki Minsko krovinį gabenti su šia ekspedicija. Tokios ekspedicijos trukmė yra 18 valandų, taip pat šiuo traukiniu yra galimybė gabenti vilkiką su visa priekaba, todėl taip aplenkiami kamščiai, sutvarkomi visi reikalingi popieriai, bei sumažinami kaštai.

Toliau pristačius krovinį su jau mūsų turimu įmonės vilkiku nuo Minsko iki Bresto belieka nuvežti krovinį patiems.

Kaip matome iš pateikto paveikslėlio nuo Minsko iki Bresto belieka nuvažiuoti 346 km, kas truktu apie 3,44 min neįskaitant vairuotojo poilsio ar netikėtu kliūčių. Visas trečias marštutas truktu apie 22 valandas, kas neužimtu nė paros, tai yra ilgesnis laikas žvelgiant iš šono nei vežant krovinį vien priekaba, bet kadangi vežamos trinkelės nėra trumpo galiojimo prekė ar kitokių ypatingų įpakavimų reikalaujanti, tai galima leisti sau trečiąjį kelionės maršrutą.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2448 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 798 KB
  • Logistika Ekspedicijos planavimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Logistika Ekspedicijos planavimas. (2016 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistika-ekspedicijos-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:16