Logistika kursinis darbas


Logistikos kursinis darbas. Klientu aptarnavimas logistikoje. Darbas logistikoje. Logistikos kursiniai darbai.

Logistikos kursinis darbas. Logistikos samprata. Prekybos logistika. Klientų aptarnavimo schema. Nekokybiškos prekės grąžinimas. Išvados. Literatūra.


1.Logistika - veikla, apimanti ir pirkėjų aptarnavimą, paklausos prognozavimą, paskirstymo ryšius, atsargų kontrolę, produkcijos saugojimą..

3.Klientų aptarnavimą analizuojamoje įmonėje sudaro kliento sutikimas, poreikių išsiaiškinimas, poreikių patenkinimas, grįžtamasis ryšys.

4.Pagrindinė taisyklė, kad pardavėjas pakeistų nekokybišką prekę yra tai, kad pirkėjas turi įrodyti prekės nekokybiškumą ir pateikti pirkimo kvitą. Priešingu atveju pardavėjas turi teisę nekeisti prekės ar neatlyginti jos defektų pašalinimą.

Logistika kursinis darbas. (2013 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistika-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:41