Logistika špera (2)


Logistikos Špera.

Iš keliu gyvavimo ciklas. Smukimo stadijoje. 20 koncepcija. Produkto charakteristikos. Logistinis procesas. Pakavimo paskirtis. Pakuotė turi garantuoti. Produkto logistines išlaidas. Dažniausiai produkto kaina nustatoma. Klientų aptarnavimas. Aptarnavimo elementai. Sandorio elementai. Posandoriniai elementai. Kokie yra aptarnavimo elementai Priešsandoriniai elementai. Posandoriniai elementai. Kaip nustatomas aptarnavimo poreikis. Kokiu tikslu atliekama klientų aptarnavimo išlaidų kontrolė. Ar visi klientai būna pelningi , jeigu taip , kodėl. Kas tai yra optimalus aptarnavimo lygis. Kokiais būdais yra gerinamas klientų aptarnavimas. Pareto dėsnio taikymas klientų aptarnavimo analizei. Kas tai yra logistinis bendradarbiavimas. Kokie būna logistikos tiekimo grandinių tipai A. Kokie būna sandėliai ir jų paskirtis. Kokios gali būti atsargos sandėliuose. Ciklo atsargos. Atsargos kelyje. Saugios atsargos. Rizikos atsargos. Sezoninės atsargos. Pasenusios atsargos. Kam reikalingos TIR procedūros. Kas yra atp. Kas yra adr. Pavojingos medžiagos. Kas yra CMR konvencija. Ką reiškia intermodalumas įvairiarūšiškumas. Kokias tris pagrindinės funkcijas apima intermodalinis transportas. Kuris iš aspektų lydimajam kombinuotam transporte , suprantamas kaip neigiamas. Kuri transporto rūšis yra manevringiausia. Kuri transporto rūšis yra brangiausia. Kuri transporto rūšis yra pigiausia.


logistikosproduktas yra fizinė prekė, ji turi fizines savybes - svorį, apimtį bei formą, ir ji daro įtaką logistikos kaštams. produktai klasifikuojami į vartojimo prekes ir gamybines prekes.

Iš keliu gyvavimo ciklas turi keturias stadijas: atsiradimą, augimą, brendimą ir smukimą. Kiekvienos stadijos fizinio paskirstymo strategijos reikalavimai yra skirtingi.

INCOTERM-2010.Dažniausiai produkto kaina nustatoma, pardavėjo ir pirkėjo teisės bei pareigos apibrėžiamos INCOTERM-2010 sąlygomis. dažnai dar vadinamas "pristatymo sąlygomis".

aptarnavimo elementai 1. Klientų aptarnavimo politikos formulavimas 2. Informacija klientams apie klientų aptarnavimo politiką. 3. Įmonės organizacinė struktūra. 4. Sistemos lankstumas 5. Vadybos paslaugos.

Sandorio elementai. 1. Prekių trūkumo lygis (produkto pakeičiamumas). 2. Informacijos apie užsakymą prieinamumas 3. Užsakymo ciklo elementai 4. Specialus persiuntimas. 5. Vežimas. 6. Užsakymo patogumas. 7. Sistemos tikslumas. 8. Pakaitalai.

Posandoriniai elementai. 1.

  • Logistika Šperos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (1200 žodžių)
  • Logistikos šperos
  • Microsoft Word 11 KB
  • Logistika špera (2)
    10 - 5 balsai (-ų)
Logistika špera (2). (2016 m. Balandžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistika-spera-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:58