Logistikos įmonių rinkos paklausos tyrimas


Marketingo referatas. Įvadas. Logistikos sąvoka. Logistikos tikslai. Logistikos uždaviniai. Logistikos operacijos. Logistikos pritaikymo sritys. Logistikos pritaikymo sritys ir uždaviniai. Šiuolaikinės technologijos logistikoje. Paklausi logistikos įmonė. Antrinių duomenų analizė. Pirminių duomenų analizė. Uab „Girteka“. Bendradarbiaujančios įmonės atsiliepimai. Išvados. Literatūra. Priedas. Diagrama.


Tyrimas skirtas išsiaiškinti paklausiausią logistikos įmonę, kuri teikia kokybiškas paslaugas (yra atsakinga ir sąžininga organizacija), kurią pasirinktų vartotojas.

Išsiaiskinus paklausiausią logistikos įmonę rinkoje, bus galima nustatyti, kuri logistikos įmonė turi konkurencinį pranašumą rinkoje prieš kitas logistikos įmones ir, kuri logistikos įmonė teikia kokybiškiausias paslaugas savo klientams.

Tai įmonė,kuri turi daug klientūros,yra gerai žinoma,bendradarbiauja su kitomis didelėmis įmonėmis ir uždirba didelį pelną iš savo paslaugų ar produkcijos.

Logistika daug lemia tenkinant įmonės klientų poreikius ir užtikrinant pačios įmonės pelną. Todėl logistikos veikla galibūti traktuojama, kaip įmonės pastangos įsitvirtinti rinkoje. Juk būtentjos užtikrina aukštą klientų aptarnavimo lygį, o tai gali lemti naujas rinkos galimybes. Planuoti ir koordinuoti visas veiklas, siekiant aukšto vartotojų aptarnavimo lygio ir paslaugos kokybės įmanomai mažiausiomis sąnaudomis. Ir užtikrinti reikiamos kokybės reikiamo produktų reikiamo kiekio pristatymą į reikiamą vietą reikiamam vartotojui reikiamu laiku, kartu paslaugos teikėjui gauti įmanomaididžiausio pelno.

Taigi paklausios logistikos įmonės pagrindinis uždavinys užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo lygį, logistikos srityse: tiekti vartotojams prekes ir teikti paslaugas įmanomai efektyviausiu būdu.

Importas Lietuvoje nuo 2010 metų I-ketvirčio tik kilo. importas, ankstesniais mėnesiais sulėtino kritimą. Lapkritį jo mastai smuko 22,3%, o gruodį - jau 19,8%. Pirmąjį metų mėnesį šis persilaužė į teigiamą ir pusę ir augo 5,6%. Sausį, palyginti su gruodžio, eksportas sumažėjo 16,9%, importas – 7,6%. Pirmąjį metų mėnesį eksportuota prekių už 3,1 mlrd. Lt, importuota – už 3,5 mlrd. Lt. 2010 m. sausį svarbiausios Lietuvos eksporto partnerės buvo Rusija (10,6%), Vokietija (9,5%), Latvija (9,2%), Lenkija (8,3%). Svarbiausios importo partnerės – Rusija (38,3%), Lenkija (8,5%), Vokietija (8,4%), Latvija (5%). Didžiausią Lietuvos eksporto dalį sudarė mineraliniai produktai (23,9%); chemijos pramonės ir jai giminingų pramonės šakų produkcija (9,6%); mašinos ir mechaniniai įrenginiai, elektros įranga (8,8%). Didžiausią importo dalį sudarė mineraliniai produktai (38,1%), chemijos pramonės ir jai giminingų pramonės šakų produkcija (12,1%); mašinos ir mechaniniai įrenginiai, elektros įranga (9,7%).

Įmonė,kuri turi daug klientūros,yra gerai žinoma,bendradarbiauja su kitomis didelėmis įmonėmis ir uždirba didelį pelną iš savo paslaugų ar produkcijos.

Paklausi imone yra imone kuri neturi jokiu problemu su palkausa ir paslaugos pardavimu, ir kuri nuolat pletrojasi i skirtingas vietas, tou pritraukent naujus klientus

Tai yra imone kuri aptarnauja klientus gretai, efektiviai ir pigiai

Turinti didelį populiarumą tarp užsakovų, gerai žinoma šalyje.

Įmonė,kuri turi daug klientūros,yra gerai žinoma,bendradarbiauja su kitomis didelėmis įmonėmis.

Tai įmonė, kuri turi klientūrą, teikia kokybiškas paslaugas

Įmone kuri yra populiari tarp vartotoju,kurios paslaugomis naudojasi daug klientų

Daug žmonių ją bent jau yra girdėjusi arba naudojasi jos paslaugom.

Paklausi įmonė tai organizacija, kuri turi daug lojeliu klientu.

Tai įmone, kurios teikiamos paslaugos yra paklausios ir reikalingos

Tai įmonė, kuri turi pastovią klientūrą, teikia kokybiškas paslaugas, bendradarbiauja su užsieniu.

Įmonė kuri turi didelį susidomėjimą iš vartotojų.

Tokia imone kuri gerai atlieka savo pareigas

Kuri daug ir greit nuveza prekiu

Iš 100 respondentų 29% atsakė, kad nesinaudoja logistinių įmonių paslaugomis, 5% nuomonės neturi, o didžioji dalis, net 66%, kad naudojasi logistikos paslaugomis, taigi galima teigti, jog, logistikos įmonių teikiamos paslaugos yra paklausios rinkoje.

Iš 100 atsakiusiųjų mažiausiai respondentų žino UAB „Auteks“ – 14.2%, antroje vietoje pagal nepopuliarumą UAB „Transkela“ – 14.8%, trečioje UAB „Transmėja“ – 24.9%, o žinomiausia logistikos įmonė yra UAB „Girteka“ – 26.6%, likusieji 19.5% pasirinko kt. Taigi galima teigti ,jog, UAB „Girteka” yra žinomiausia logistikos įmonė, o likusios logistikos įmonės UAB „Auteks“, „Transkela“, „Transmėja“ yra tarp lyderiaujančių logistikos įmonių, kadangi respondentai jas pasirinko, kaip žinomas.

Iš 100 atsakiusiųjų 11.1% svarbi pristatymo kokybė, 12.4% renkantis logistikos paslaugas teikiančią įmonę svarbu aplinkinių žmonių rekomendacijos ir atsiliepimai, 22.1% svarbu siūlomų paslaugų kokybė, 22.6% svarbus aptarnavimo lygis, jiems svarbu kokias paslaugas jiems gali suteikti logistikos paslaugų tiekėjai, o didžiausiai daliai 25.2% svarbiausia yra kaina renkantis logistikos tiekėjus,tai galima teigti ,jog, logistikos įmonės, kurios siūlo prieinamiausias kainas ir yra paklausiausios tarp klientų.O 6.6% svarbūs kiti kriterijai.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (5174 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 350 KB
  • Logistikos įmonių rinkos paklausos tyrimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Logistikos įmonių rinkos paklausos tyrimas. (2015 m. Rugpjūčio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistikos-imoniu-rinkos-paklausos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:54