Logistikos informacines sistemos kursinis darbas


Vadybos kursinis darbas.

Logistikos informacines sistemos kursinis darbas.


Darbo tikslas. Pasitelkus literatūrinius šaltinius, išanalizuoti LIS sampratą, panaudojimą bei svarbą logistikoje.

Darbo uždaviniai.

Išsiaiškinti, kaip integruojamos informacinės sistemos.

Įsisavinti LIS sampratą.

Išanalizuoti LIS planavimo eigą, būdus ją tobulinti bei pritaikyti bendrovei.

Išsiaiškinti modernių technologijų poveikį ir naudą LIS.

Integruota LIS - tai tas minimalus kokybės standartas, kuris užtikrina šiandieninį logistikos konkurencingumą. Koordinavimas ir integravimas visiems bendrovės padaliniams garantuoja greitą ir nenutrūkstamą informacijos apie užsakymus srautą ir leidžia be didelių pastangų sekti, kaip tie užsakymai vykdomi. Informacijos srautų integracija sumažina klaidų ir užlaikymų skaičių, bet padidina reikalavimus personalui. Paprastai LIS operacijos gana gerai integruotos, tačiau būtina reguliariai tikrinti sistemą, kad būtų galima apsidrausti nuo būsimų silpnų vietų ir išlaikyti aptarnavimo galimybių lankstumą. Geriausios bendrovės efektyvumo augimą pasiekia savo LIS integruodamos su analogiškomis tiekėjų ir pirkėjų sistemomis.

Paprastai užsakymų tvarkymo sistema palaiko tokias logistikos veiklos kryptis:

Atsargų paskirstymą, komplektavimo ir pakavimo rengimą.

Siuntų komplektavimą ir pakavimą sandėliuose.

Automatiškai papildytų prekių sąrašų rengimą.

Krovimo ir vežimo dokumentų rengimą (krovinio sąskaita, jei naudojamasi to paties vežėjo paslaugomis).

Kitos integruotos sistemos pavyzdys yra ekspedicinėms bendrovėms skirta informacinė sistema „Logistic system", kuri anksčiau buvo nagrinėta tik kaip užsakymų valdymo sistema. Iš tikrųjų jos galimybės yra žymiai platesnės. Ją sudaro dvi pagrindinės dalys:

Krovinių apskaita, sudaryta iš žinynų tvarkymo, pardavimų valdymo, krovinių apskaitos ir dokumentų registravimo bei ataskaitų modulių. Sistema apima: krovinių apskaitą sandėliuose, sandėliavimo laiko skaičiavimą; sąskaitų už sandėliavimo, krovos ir kt. paslaugas išrašymą.

ekspedicinių bendrovių klientams: internetu pateikti užsakymus krovinio išvežimui, sekti užsakymo vykdymą;

ekspedicinei bendrovei: sisteminti, kaupti, analizuoti klientų užsakymus, išrašyti sąskaitas už ekspedijavimo paslaugas.

Galima išskirti šiuos sistemos ypatumus: darbas su tolimais vartotojais; užsakymų priėmimas per www sąsają.

Krovinių apskaitos ir dokumentų registravimo sistemoje fiksuojamos visos su kroviniu atliekamos operacijos ir tai leidžia greitai pamatyti reikalingą informaciją apie krovinį. Registruojamos šios operacijos: iškrovimas iš transporto priemonės į sandėlį (sandėliai gali būti skirstomi į atviras ar uždaras aikšteles, šaldytuvus, talpas skystiems kroviniams ir t.t.); vidiniai judėjimai; pakrovimas iš sandėlio į transporto priemonę; tiesioginė krova iš vienos transporto priemonės į kitą; relizo operacijos (t.y. krovinio savininko pasikeitimo operacijos, kai krovinys faktiškai niekur neperkraunamas, tik jis tampa kito savininko nuosavybe, o kartu pasikeičia ir mokėtojas už tam kroviniui teikiamas paslaugas). Sistema leidžia pamatyti visus su kroviniu atliktus veiksmus. Apskaičiuojamas realus sandėliavimo laikas.

Pardavimų valdymo modulyje registruojamos sutartys su klientais, kuriose aprašomi už paslaugas taikomi įkainiai. Galima aprašyti konkrečiam klientui nuolaidų/priedų aibę ir jų taikymo sritį. Šiame modulyje kaupiama informacija apie kroviniui suteiktas paslaugas (sandėliavimo, krovos bei kitas papildomas paslaugas). Mokestis už krovos, sandėliavimo paslaugas skaičiuojamas sandėlio užregistruotais duomenimis - gavimo ir krovos dokumentais. Įkainiai už paslaugas priskiriami automatiškai pagal sudarytas sutartis ir sutartis su klientu. Taip pat šiame modulyje realizuotas sąskaitų faktūrų formavimas ir spausdinimas.

Nuotolinio užsakymų valdymo modulis leidžia ekspedicinių bendrovių klientams pateikti krovinio išvežimo užsakymą internetu. Klientams užtenka turėti paprastą www naršyklę. Naudojama serverio programinė įranga yra nemokama. Sistemoje keičiamasi konfidencialia verslo informacija, todėl visa siunčiama ir gaunama informacija yra šifruojama. Numatyta sąsajos daugiakalbiškumo galimybė. Vartotojas gali iš sistemoje numatytų kalbų (lietuvių, anglų, rusų) pasirinkti, kokios kalbos sąsaja jis naudosis.

Užsakymų tvarkymo sistema gali pateikti įvairius duomenis, pvz., klientų adresus, duomenis apie pageidaujamas prekes, kliento pajamas, pardavimo formas (kai prekės jau užsakytos), užsakymų dydį ir pardavėją. Įmonės įrašais galima pasinaudoti, kai reikia informacijos apie gamybos ir logistikos sąnaudas, duomenų apie kapitalo sąnaudas, įmonės išteklius, išlaidas, susijusias su įvairių prekių pardavimu, pvz., draudimas, mokesčiai, pasenusios prekės bei nuostoliai.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (5367 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 58 KB
  • Logistikos informacines sistemos kursinis darbas
    10 - 7 balsai (-ų)
Logistikos informacines sistemos kursinis darbas. (2016 m. Vasario 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistikos-informacines-sistemos-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:58