Logistikos kursinis projektas Dujų silikato blokelių gabenimas maršrutu Klaipėda (Lietuva) – Kopenhaga (Danija)


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Krovinio vežimo maršruto analizė. Krovinio ir transporto priemonės charakteristika. Transportavimo būdo ir transporto rūšies pasirinkimas. Maršruto „LT-Klaipėda - DK-Kopenhaga“ organizavimas. Maršruto parinkimas. Pirmojo maršruto kelių transportu analizė. Antrojo maršruto kombinuotu transportu analizė. Abiejų maršrutų „LT-Klaipėda - DK-Kopenhaga“ palyginimas. Išvados. Literatūra.


Susiformavus tarptautinei rinkai ir gamybai atsirado ir tarptautinis krovinių pristatymo paslaugų sektorius, nes tiek gamyba, tiek prekyba turi būti aprūpintos reikalingais produktais. Būtinas tarptautinis krovinių transportavimas, nes:

1. tarptautinėje gamyboje, lygiai kaip ir nacionalinėje, sinchroniškai turi veikti gamybos ir jos procesui reikalingų medžiagų aprūpinimo sistemos.

2. jeigu funkcionuoja tarptautinė gamyba, tai būtina ir prekyba, nes gatavos prekės privalo būti parduotos. Jas realizuoti nebūtina toje šalyje, kurioje pagamintos. Norint patenkinti įvairių pasaulio šalių paklausą atitinkamoms prekėms, jas reikia iš pasiūlos šalies pergabenti į paklausos šalį.

Transportui tenka svarbus vaidmuo, kuriant materialines vertybes, racionaliai išdėstant teritorijoje gamybines jėgas, tenkinant gyventojų susisiekimo poreikius. Transportas yra būtinas atliekant pervežimus tarp įmonių, rajonų, šalių, o taip pat ir įmonės viduje. Iš to seka, kad transportas – tai ekonominės veiklos dalis, susijusi su žmonių poreikių tenkinimo laipsnio padidinimu, keičiant prekių ir žmonių geografinę vietą. Transporto dėka žaliavos pristatomos į vietas, kuriose jas lengviau perdirbti į gatavus produktus, arba gatavos vartoti prekės – į tas pasaulio vietas, kuriose jų yra vartojimo paklausa. Galima teigti, kad materialiniu požiūriu, transportas yra priemonė, kuri įvairios sudėties krovinius (taip pat ir keleivius) perkelia iš tų vietų, kuriose jų panaudojimas neefektyvus, į vietas, kur ši nauda būtų geriau realizuota. Pasak A. Urbono (2005), transporto paskirtis - panaikinti šį atotrūkį tarp gamintojo ir vartotojo, kad prekes galima būtų pristatyti ir mainyti tose vietose, kur jų paklausa, t.y. kur bus abipusė nauda tiek gamintojui, tiek vartotojui.

Šių dienų transporto pagrindiniai uždaviniai – laiku ir gerai patenkinti vartotojų poreikius pervežimams, mažinti neproduktyvias prastovas ir neracionalius pervežimus, efektyviai naudoti transporto priemones, gerinti gamybinių fondų panaudojimą, kitaip tariant, atlikti paslaugas su mažiausiomis darbo, laiko ir finansinėmis sąnaudomis. Taigi, norint visą tai pasiekti, transporto įmonės turi gerinti eksploatacinį transporto darbą, mažinti įmanomais būdais pervežimų savikainą (nepakenkiant jų kokybei), diegti pažangias technologijas, mechanizuoti ir automatizuoti krovinių pakrovimo ir iškrovimo darbus, didinti eismo saugumą, modernizuoti techninio aptarnavimo ir remonto bazes. Krovinių vežimų ekspeditoriai priversti organizuoti tokius krovinių vežimo maršrutus, kad jie būtų atlikti kuo mažesniais kaštais, kuo greičiau pasiektų tikslą ir gavėjui pateikti nepakitusios formos.

Tema aktualumas. Šalies ekonomikos darnus vystymasis reikalauja iš krovinių vežimų keliais ekspeditorių padidinto dėmesio sprendžiant tokio tipo krovinių vežimų organizavimo ir valdymo problemas, ieškant geriausių sprendimų parenkant optimaliausius kelius. Sprendžiant šiuos uždavinius iškyla planavimo tikslumo didinimo būtinumas, analizė ir darbo vertinimas. Tik tikslių skaičiavimų pagrindu galimas krovinių vežimų keliais maršrutų racionalių variantų parinkimas įvertinant resursų taupymą.

Darbo objektas: dujų silikato blokelių krovinio gabenimas iš Klaipėdos (Lietuva) į Kopenhagą (Daniją).

Darbo tikslas – išanalizuoti dujų silikato blokelių krovinio vežimo maršrutą „LT-Klaipėda – DK-Kopenhaga“ taikant optimaliausią maršrutą.

Darbo uždaviniai:

Apibūdinti ir išanalizuoti pasirinktą maršrutą, transportą, kitus krovinio vežimo aspektus;

Atlikti dujų silikato blokelių krovinių vežimo kelių transportu techninių-eksploatacinių ir finansinių vežimo rodiklių skaičiavimą;

Pagrindinė logistikos funkcija – prekių (krovinių) vežimas, kurį gali vykdyti pati gamybinė įmonė, logistikos kompanija arba vienos ar kitos pavedimu speciali transporto paslaugų įmonė. Bet kuriuo atveju, krovinių vežimas gana sudėtingas, daug žinių, įgūdžių reikalingas procesas, apimantis ne vieną etapą.

Logistikos tikslas – vartotojas, be kurio nebūtų poreikio vartoti, nebūtų užsakymų vežti krovinius ir t.t. Kadangi taip nėra: vartotojai turi poreikių, yra gaminama ir tam reikalingos medžiagos, yra vartojama, o tam reikia įvairiausius poreikius tenkinančių prekių. Todėl šiandien transporto paslaugos – krovinių vežimai yra itin aktualūs ir paklausūs. Gamintojams, pardavėjams, tiekėjams ar privatiems vartotojams belieka tik pasirinkti tokį logistikos paslaugų tiekėją, kuris pasiūlytų tinkamiausias, prieinamiausias krovinio vežimo sąlygas. Vienas iš svarbiausių logistikos tikslų – reikalingą ir kokybišką gaminių kiekį pristatyti reikiamu laiku į numatytą vietą optimaliais kaštais. Todėl, galima teigti, kad logistika apima šiuos būtinus elementus: kokybę, kiekį, vietą ir kainą.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (4678 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 235 KB
  • Logistikos kursinis projektas Dujų silikato blokelių gabenimas maršrutu Klaipėda (Lietuva) – Kopenhaga (Danija)
    10 - 3 balsai (-ų)
Logistikos kursinis projektas Dujų silikato blokelių gabenimas maršrutu Klaipėda (Lietuva) – Kopenhaga (Danija). (2016 m. Sausio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistikos-kursinis-projektas-duju-silikato-blokeliu-gabenimas-marsrutu-klaipeda-lietuva-kopenhaga-danija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:23