Logistikos pagrindų konspektas


Logistikos konspektas.

Vartotojas nėra sistemos dalis , bet sistema yra orientuota į vartotoją. Logistikos tiekimo grandinė (= pirkimų grandinė ). Logistikos tiekimo grandinės valdymo priemonės. Neapibrėžtumo efektas vartotojo poreikis. Pirkimų grandinė ‘‘. Tiekėjas → tiekėjas2 → tiekėjas3 → tiekėjas N. Pirkimų grandinės ‘‘ evoliucija. Logistikos uždavinys. Logistikos tikslas 5R principas. Esminiai logistikos veiklos principai. Medžiagų valdymo funkcijos. Medžiagų valdymo funkcijose nėra 2 veiklų. Produkcijos planavimas ir kontrolė. Stūmimo strategija. Traukimo strategija. Požiūriai į valdymą. Verslo logistikoje esantys požiūriai į valdymą. Sistemų samprata logistikoje. Verslo logistika. Logistikos mikro ir makro aplinka. Mikro logistika. Konkurencinio pranašumo strategiją. Kainų lyderis. Mikro logistikos priemonių realizavimas. AUKSINĖS’’ srauto judėjimo taisyklės. Mikro logistikos procedūros tvarka. Logistikos sprendimai prekybos vietose. Makro logistika. Šiuolaikinio verslo ataskaitos taškas. Negautų pajamų nuostolis. Makro aplinka sudaryta. Visapusiškas poveikis ekonomikai. Sandėliai ir terminalai Multimodaliniai vežimai. Sandėlio dislokacijos metodai. Tarptautinio verslo dimensija. Regioninė dimensija. Vietinė dimensija. Papildoma informacija , kurios neturėtų būti , na bet o gal. Logistikos aspektai. Socialinis prevencinis aspektas. Karinės logistikos atsiradimas. Reversinė logistika.


Logistika atsirado iš poreikio. Produkto kelias nuo žaliavų gavybos iki galutinio vartotojo. Logistika-sistemos sukūrimas, palaikymas ir funkcionavimas, užtikrinamas reikiamoje vietoje reikiamu laiku.

Už viską sumoka fizinis galutinis vartotojas. Jis pastoviai turi leisti savo pinigus į sistemą, kuri žlugtų be pinigų.

Vartotojų rinka yra individualizuota (masėje turi būti įžvelgti individai, o ne masinė vartotojų grupė).

Sukuriant sistemą, reikia paskaičiuoti naudą ir kainą (kiek reikia investuoti, kiek kainuos funkcionavimas ir kokią ekonominę naudą suteiks).

Logistikos tiekimo grandinė(=pirkimų grandinė). Poreikis produktui-čia ir dabar. Tai produkto kelias, jungiantis žaliavų šaltinius, gamintojus, paskirstytojus ir vartotojus. Kiekvienas produktas turi unikalią logistikos tiekimo grandinę. Tiekimas →gamyba→paskirstymas.

Rizika: sistema gali suvokti, kad gali dirbti atskirai be įmonės. Apsauga: sukurti patį projektą, jį paleisti, paimti pinigus iš visų elementų (bet sąžiningiausia iš gamintojo, nes jam parodomas kelias). Galima tapti konsultantu.

Ką daryti, kad nesusivoktų? Sistema tam tikrose vietose pertraukiama pseudo tarpininkais. Tinka karinei pramonei.

Komunikavimas fizinėje ir virtualioje erdvėje (skype, video konferencijos, viber. Įmonės sueina į vieną visumą). Problemos: komunikatorių skaičius (jei jų virš 10, nebesigauna virtuali komunikacija); komunikavimo laikas paroje ir technologiniame procese (pvz. Vilnius-New York- Warsaw; skirtingos laiko juostos); moderatorius-kas vadas?; kalbos barjeras; kultūrinis barjeras.

Integruotų informacinių sistemų naudojimas (įmonės turi keistis informacija).

Neapibrėžtumo efektas teigia, kad tolstant poreikiui nuo vartotojų iki žaliavų šaltinio, poreikis kinta ir užsakymai dažniausiai didėja.

,,Pirkimų grandinė‘‘.Nebus pirkimo, nebus sistemos.

Tiekėjas 1→tiekėjas2→tiekėjas3→tiekėjas N (nežinau, ar tiksliai nupiešta, bet kažkas tokio)

  • Logistika Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1507 žodžiai)
  • Logistikos konspektai
  • Microsoft Word 76 KB
  • Logistikos pagrindų konspektas
    10 - 10 balsai (-ų)
Logistikos pagrindų konspektas. (2016 m. Balandžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistikos-pagrindu-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 08:55