Logistikos paskirstymo gerinimas UAB Palink


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Logistika ir prekių paskirstymo santykiai. Prekių paskirstymo samprata. Prekių sandėliavimas ir paskirstymas. Uab „palink“ veikla. Bendra logistikos organizavimo schema. Sandėliavimo patalpa. Prekių komplektavimas bei transportavimas. Prekių paskirstymo įtakos pardavimų efektyvumui didinti stiprinimas. Išvados. Literatūra.


Logistika – tai mokslas apie materialinių ir informacinių srautų judėjimo erdvėje ir laike organizavimą, planavimą, kontrolę ir valdymą nuo jų gamintojo iki galutinio vartotojo. Pastaruoju metu logistikai keliami ypatingi reikalavimai, skatinantys įmones ieškoti naujų logistikos objektų valdymo metodų ir realizavimo formų.

Temos aktualumas: Lietuvoje ekonomika auga labai sparčiai, o plečiantis rinkai didėja bei prekių srautai, kuriuos lemia įmonių aprūpinimas bei prekių paskirstymas rinkoje. Spręsdamos šiuos klausimus verslo įmonės susiduria su tam tikromis prekių gabenimo, sandėliavimo bei paskirstymo problemomis. Netinkamai valdomos prekės gali atsidurti ne ten, kur jų laukia pirkėjai, prekių judėjimas gali likti per brangus. Todėl įmonės turi ieškoti optimalių bei originalių prekių paskirstymo būdų, kurie sutaupytų lėšų, keltų įmonės reputaciją bei padėtų išsiskirti iš konkurentų.Darbo problema: Neefektyvus prekių paskirstymas lemia atsargų formavimo trūkumą.Darbo tikslas: išnagrinėjus įmonės UAB „Palink“ logistinės veiklos organizavimą numatyti galimus paskirstymo gerinimo būdus.Darbo uždaviniai:Apibūdinti sandėliavimo bei paskirstymo pagrindines funkcijas;Išsiaiškinti paskirstymo sampratą;Išanalizuoti sandėliavimą bei prekių judėjimą įmonėje UAB „Palink“;Pateiki išvadas bei pasiūlymus prekių paskirstymui gerinti.Tyrimo objektas. UAB „Palink“paskirstymo operacijos valdymo aspektu..

Šiuo metu logistika, kaip labai svarbi ūkinės bei informacinės veiklos sritis, stipriai įsitvirtino rinkos sistemoje. Logistika rinkos sistemoje plačiai naudojama daugelyje veiklos sričių. Vienas iš svarbiausių logistikos tikslų yra reikalingą bei kokybišką prekių kiekį pristatyti reikiamam laikui į numatytą vietą optimaliomis išlaidomis. Kuo tiksliau bei greičiau sprendžiami prekių pristatymo kiekio, laiko bei išlaidų klausimai, tuo geriau patenkinami verslo tikslai bei gyventojų poreikiai. Klientų aptarnavimas išreiškia logistikos sistemos efektyvumą bei įmonės marketingo junginio vietos komponentą. Aptarnavimo lygis užtikrina ne tik turimų klientų išlaikymo, bet bei potencialių klientų pritraukimo galimybes. Todėl klientų aptarnavimo lygis daro tiesioginį poveikį ne tik įmonės reikšmingumui rinkoje, jos logistikos išlaidoms, bet ir įmonės veiklos pelningumui. Dėl šių priežasčių klientų aptarnavimas turi būti neatskiriama bet kokios logistikos kūrimo bei panaudojimo dalis.

Sandėlių ūkis, paskirstymo proceso organizavimo ypatumai

Prekių sandėliai turi sukaupti prekes, jas laikyti, atitinkamai apdoroti bei išsiųsti mažmeninės prekybos įmonėms. Pagrindinė sandėlio funkcija, yra atsargų sandėliavimas. Gauta galutinė gamyba yra saugoma paskirstymo sandėliuose, kuriuose yra sukoncentruojamos įvairių rūšių paskirstymo atsargos. Sandėliuose vyksta nuolatinė prekių kaita: vienos gaunamos, kitos yra sandėliuojamos, o trečios - išsiunčiamos. Norint, jog sandėlys būtų ekonomiškas, reikia didelės apyvartos. Sandėliavimas taip pat būtinas, jeigu įmonė žada gauti naudos iš nuolaidų, pirkdamos didelį kiekį prekių. Dėl nuolaidų nebus mažesnė pirkimo kaina, bet dėl transportavimo kainų nuolaidų mažės produkcijos vieneto transportavimo išlaidos. Atsargų kaupimas sandėliuose gali būti reikalinga jog išsaugotų aprūpinimo šaltinį.

Prekių sandėliavimas yra atliekamas šiuose logistikos sistemos etapuose:   

Tiesioginiai ryšiai patogesni stambioms mažmeninėms bendrovėms, kur yra galimybė priimti iš gamintojų stambesnes prekių partijas. Tiesioginis prekių judėjimo būdas plačiai taikomas greit gendančioms prekėms bei šviežiems maisto produktams pristatyti iš gamintojų į parduotuves.Gali susidaryti papildomų prekių judėjimo grandžių, jeigu mažmeninės prekybos organizacijos turi savo sandėlius bei gautas prekes pirmiausiai į juos sukrauna. Šitaip susidaro pagalbinė logistinė grandis, kuri įgalina kaupti reikalingų prekių atsargas, stabiliau bei patogiau aprūpinti parduotuves konkretaus asortimento prekėmis.

Įmonės UAB „Palink“ statusas yra uždaroji akcinė bendrovė, o kapitalo savininkai yra privatūs asmenys. Įmonės veiklą teisiškai reglamentuoja daugybė teisinių aktų ir įstatymų, dauguma jų yra susiję su įmonės mokamais mokesčiais, buhalterine apskaita ir kitais . Centrinė būstinė yra Vilniuje, Lentvario g. 33. Viename pastate yra įsikūrę visi skyriai, tai: prekybos skyrius, pirkimų skyrius, komercijosskyrius, rinkodaros bei pardavimų skyrius, logistikos skyrius, pirkėjų lojalumo skyrius, personalo skyrius, buhalterija, IT skyrius, kokybės skyrius, ūkio skyrius, apsaugos skyrius, atstovas spaudai.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (5097 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 36 KB
  • Logistikos paskirstymo gerinimas UAB Palink
    10 - 6 balsai (-ų)
Logistikos paskirstymo gerinimas UAB Palink. (2016 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistikos-paskirstymo-gerinimas-uab-palink.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:45