Logistikos paslaugų kokybės vertinimas


Vadybos referatas. Įvadas. Kokybės vadybos sampratos analizė. Paslaugų kokybės koncepcija. Logistikos kokybės tobulinimo procesas. Logistikos įmonių kokybės vertinimo modeliai. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – išnagrinėti logistikos paslaugų kokybės vertinimo modelius. Siekiant darbo tikslo, išsikeliami šie uždaviniai:

•Apibrėžti kokybės vadybos modelius;

•Išnagrinėti paslaugų kokybės aspektus;

•Išanalizuoti logistikos paslaugų kokybės tobulinimo procesą;

•Išanalizuoti paslaugų kokybės vertinimo modelius.

Šis darbas parengtas remiantis įvairiais moksliniais šaltiniais, naudojantis interpretacine ir apibendrinimo metodais.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (2264 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 379 KB
  • Logistikos paslaugų kokybės vertinimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Logistikos paslaugų kokybės vertinimas. (2015 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistikos-paslaugu-kokybes-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:31