Logistikos produktas


Vadybos referatas.

Logistikos produktas, jo integraciniai ryšiai. Klientų aptarnavimas ir jo elementai. Klientų aptarnavimo poreikių ir strategijos nustatymas. Kliento pelningumo analizė. Klientų aptarnavimas elementai ir savybės. Klientų aptarnavimo tobulinimas. Aptarnavimas. Klientų aptarnavimo išlaidų ir pelno analizė. Klientų aptarnavimo strategijos formavimas. Pareto dėsnio taikymas klientų aptarnavimo analizei. Klientų aptarnavimo standartų tobulinimas. Klientų aptarnavimo problemos ir jų šalinimo kryptys. Logistinis bendradarbiavimas. Logistikos paslaugų teikėjo pasirinkimas. Strateginės logistinio bendradarbiavimo galimybės. Logistinių paslaugų plėtojimo galimybės. Savikontrolės klausimai.


Klientų aptarnavimo sąvokos reikšmė kinta priklausomai nuo įmonės veiklos pobūdžio. Be to, parduodančios ar teikiančios paslaugas įmonės ir jų klientai dažnai skirtingai žiūri į šią sąvoką. Apskritai klientų aptarnavimas gali būti laikomas logistikos sistemos veiklos matu priklausomai nuo to, kaip gerai ši sistema sukuria laiko ir vietos naudingumą prekei, įskaitant ir aptarnavimą po pardavimo.

Didelių įmonių vadovai, paprašyti apibūdinti klientų aptarnavimą kaip taikytiną jų kompanijų logistikai, pateikė tokius tipiškus apibrėžimus:

„Užsakymo priėmimas, jo atlikimo priežiūra, krovinių pristatymo tikrinimas, važtaraščių išrašymas, kontaktai su tarpininku.” (Maisto pramonės įmonė);

"Gautų ir atliktų per 48 valandas užsakymų procentas be grąžintų užsakymų.” (Vaistų gamybos įmonė)

"Veiklos visuma: visų biznio sferų derinimas norint pristatyti produkciją ir sutvarkyti įmonės prekių užsakymus priimtiniausiu klientui būdu, ir greičiau pasiekti įmonės tikslus.” (Maisto pramonės įmonė)

Naujesnis apibrėžimas apibūdina klientų aptarnavimą kaip tarp pirkėjo, pardavėjo ir trečiosios šalies vykstantį procesą. Jis baigiasi vertės prekei arba paslaugai pridėjimu. Pridedamoji vertė gali būti trumpalaikė (apimanti vieną užsakymo ciklo dalį) arba ilgalaikė (apimanti visą užsakymo ciklą). Pridedamoji vertė taip pat yra dalijama, kadangi kiekviena iš kontrakto šalių tampa turtingesnė jam pasibaigus, negu buvo prieš tai. Taigi klientų aptarnavimas yra procesas, teikiantis nemažą pridedamosios vertės naudą tiekimo (pristatymo) grandinei finansiškai efektyviausiu būdu.

Paskutiniu metu įvairių įmonių tos pačios rūšies produktų kaina, privalumai ir kokybė panašėja. Todėl produkto išskyrimas pagal kliento aptarnavimo lygį gali suteikti įmonei didelį pranašumą. Produkto kokybę, kainą kitos įmonės gali nukopijuoti, o aptarnavimo lygio – ne.

Ž. Židonis „Verslo logistika“ (2002) teigia, kad apskritai klientų aptarnavimas yra rodiklis, parodantis, gerai ar blogai veikia logistikos sistema, kurdama laiko ir vietos naudingumą. Rinkodaroje vartojama kliento poreikių patenkinimo sąvoka yra platesnė. Ji reiškia kliento požiūrį į visus rinkodaros komplekso elementus (produktą, kainą, rėmimą, vietą).

procesas, turintis tam tikrus parametrus (pvz., užsakymų įvykdymo lygis 90 %);

įmonės verslo filosofijos dalis (platesnis požiūris).

3. Įmonės organizacinė struktūra. Ji turėtų būti tokia, kad palengvintų ryšius ir bendradarbiavimą tarp įmonės padalinių, susijusių su klientų aptarnavimu. Logistikos padalinių vadovai turėtų turėti pakankamus įgaliojimus, sugebėtų bendrauti su klientais ir kitų padalinių vadovais.

4. Sistemos lankstumas.. Tai galimybė efektyviai reaguoti į įvairius netikėtus reiškinius, pritaikyti savo aptarnavimo sistemą klientų poreikiams tenkinti.

5. Vadybos paslaugos. Klientų ir darbuotojų mokymas, seminarai, konsultacijos ir kt.

1. Prekių trūkumo lygis (produkto pakeičiamumas). Tai prekės įsigijimo galimybė. Jeigu prekės tuo metu nėra, įmonė gali siūlyti klientui ją pakeisti kita panašia preke, atsiveža prekę iš kitos vietos arba įtikina klientą palaukti kitos siuntos.

2. Informacijos apie užsakymą prieinamumas. Klientui turi būti prieinama informacija apie atsargas, užsakymo statusą, prekių atvežimo ar išsiuntimo datas ir kt.

3. Užsakymo ciklo elementai. Užsakymo ciklas – laikas nuo užsakymo priėmimo iki prekės pristatymo ar paslaugos suteikimo klientui. Ciklą sudaro užsakymo priėmimas, jo registravimas, atlikimas, prekių pakavimas, išsiuntimas, prekių vežimas ir pristatymas klientui. Klientams svarbu užsakymo įvykdymo laikas.

4. Specialus persiuntimas. Būna atvejų, kai prekės negalima pristatyti įprastu būdu.

5. Vežimas. Prekių gabenimas iš vieno paskirstymo taško į kitą ten kur jų reikia. Vežama įvairiomis transporto rūšimis.

6. Užsakymo patogumas. Kaip lengvai ir paprastai klientas gali pateikti užsakymą.

7. Sistemos tikslumas. Klientams svarbu, kad sistema ir jos teikiama informacija būtų tiksli.

  • Vadyba Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (7133 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 364 KB
  • Logistikos produktas
    10 - 9 balsai (-ų)
Logistikos produktas. (2016 m. Kovo 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/logistikos-produktas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:36