Logotipo segmentacija


Dizaino skaidrės. Kelionių agentūros „Perliukas“ bruožai. Visada malonus aptarnavimas Optimalus. Kelionių agentūros „Perliukas“. vertybės. Patirtis- istorija Patikimumas Profesionalumas Pastovių klientų ratas. Kelionių agentūros „Perliukas“ vizija. Išlikti tarp lyderių, būti patikimiausia. Kelionių agentūros „Perliukas“ misija. Turėdama ilgalaikę patirtį ir sukauptas žinias, agentūra optimaliai įgyvendina klientų lūkesčius. Kelionių agentūros „Perliukas“ klientai. Klientų tipai Brandūs, apsirūpinę, praturtėję Populiarieji-„Auksinis jaunimas“ Išraiškingieji Aktyvūs Bendruomeniški Esminiai-„Ekspertai“. Brandūs. Šiam tipui būdinga vyresnio amžiaus žmonės. Populiarieji. Tai spontaniški jaunuoliai, laisvalaikį mėgstantys leisti kartu su draugais klubuose. Išraiškingieji. Kūrybiški ir žingeidūs, dvasiški žmonės. Aktyvūs. Tai aktyvi grupė, gyvenantys pilna koja žmonės. Bendruomeniški. Brandus jaunimas, dar studijuojantys ar jau baigę studijas. Esminiai. Siekia būti gerai išsilavinusiais profesionalais.


Visada malonus aptarnavimas Optimalus kliento lėšų panaudojimas Žinios apie keliones ir jų organizavimą Empatija Lūkesčių viršijimas.

Klientų tipai: Brandūs, apsirūpinę, praturtėję Populiarieji-„Auksinis jaunimas“ Išraiškingieji Aktyvūs Bendruomeniški Esminiai-„Ekspertai“.

Šiam tipui būdinga vyresnio amžiaus žmonės, laisvalaikį mėgstantys leisti prie savo namų. Jau užauginę vaikus, turi nusistovėjusį skonį kultūrai ir menui, yra tradicinių pažiūrų, nostalgiški. Jie žino kas jiems patinka, ką norėtų pamatyti ir nelinkę rizikuoti. Nesivaikantys madų ir nesidomintys ką apie juos galvoja. Sėslūs, ištikimi, patyrę.

Tai spontaniški jaunuoliai, laisvalaikį mėgstantys leisti kartu su draugais klubuose, susibūrimuose, sporto rungtynėse netoli namų. Pramogos ir pasilinksminimas yra jų kredo. Mokslai ir studijos antrajam plane, ši dalis ieško atitrūkimo nuo tikrovės ir jaudulio, renkasi patikrintus ir patikimus laiko praleidimo būdus. Jiems svarbu ką apie juos galvoja kiti ir renkasi populiarius produktus. Žaismingi, nerūpestingi, vienadieniai.

  • Dizainas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (432 žodžiai)
  • Dizaino skaidrės
  • MS PowerPoint 228 KB
  • Logotipo segmentacija
    10 - 8 balsai (-ų)
Logotipo segmentacija. (2015 m. Gruodžio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/logotipo-segmentacija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:18