Logotipų analizė


Komunikacijų analizė. Uab „ Samsono “ „ Tarybinių “ mėsos gaminių grupės logotipų analizė. Analitinė dalis. Bibliografinių nuorodų sąrašas.


Šiuolaikinėje visuomenėje komunikacijos kūrinių mastas ir jų įvairovė yra nepaprastai didelė. Kasdienybėje vartotojo susidūrimas su įvairiomis medijomis yra neišvengiamas. Technologijos, ypač XXI amžiuje, yra vartojamos kaip priemonė pavergti visuomenę, patraukti jos dėmesį. Jų galia naudojasi tiek valstybių lyderiai, siekdami skleisti savo idėjas, pažiūras, užsitikrinti žmonių palankumą, tiek meno sritys, tiek įvairios reklamų kompanijos ir verslo bendrovės siekiančios įtikinti pirkėjus įsigyti jų siūlomas prekes.

Sėkmingiausia UAB „Samsonas“ mėsos gaminių grupė - „Tarybiniai“ mėsos gaminiai. Jie turi savitą logotipų dizainą (1 priedas), kuris yra naudojamas kaip tam tikra komunikacijos priemonė, kuri daro įtaką šiuolaikinei visuomenei ir siunčia jai vienokius ar kitokius pranešimus. Būtent kokį poveikį turi šie logotipai ir norėčiau aptarti šiame darbe remdamasi keliais garsiais komunikacijos filosofais – M. McLuhan’u, N. Postman’u, J. Baudrillard’u ir jų idėjomis.

Marshall McLuhan - kanadiečių anglų literatūros profesorius, vienas svarbiausių asmenų komunikacijos moksluose, kuris teigė, jog medija tai pranešimas.

„Tarybinių“ mėsos gaminių grupės logotipuose dominuoja raudona spalva, besišypsantys ir laimingi žmonės. Akį nuolatos traukia tokie šūkiai kaip „Sąžiningai iš mėsos“ arba „Mėsos pakaitalams ne!“. Taigi šių logotipų pagalba yra kuriamas sąžiningas, doras, lygių galimybių pasaulis. Visa tai galėtų atrodyti kaip eilinė reklama, kurios tikslas – pritraukti pirkėjus, bet, mano nuomone, ši medija siunčia klaidingą pranešimą ir formuoja visuomenės nuomonę, jog doras, lygių galimybių pasaulis tai tarybiniai laikai.

Pasak M. McLuhan’o medijos gali būti karštos ir šaltos. Karštos medijos nereikalauja įsitempti ir skirti visą savo dėmesį tam tikram suvokimui, o šaltosios reikalauja pastangų, kurių pagalba būtų aiškiai suprasta esmė.

  • Komunikacijos Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1503 žodžiai)
  • Universitetas
  • Komunikacijų analizės
  • Microsoft Word 1191 KB
  • Logotipų analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Logotipų analizė. (2015 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/logotipu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:27