Lojalumas prekės ženklui


Klientų lojalumas prekės ženklui. Klientu lojalumo tipai. Lojalumo tipai. Vartotojo lojalumas prekes zenklui. Klientu lojalumas apklausa. Lojalumas prekių ženklui. Prekinis zenklas pta. Lojalus prekės zenklas. Prekinio zenklo lojalumas. Prekes zenklo itaka vartotojui.

Sociologijos kursinis darbas. Turinys. Įvadas. Analitinė dalis. Lojalumo sąvoka, lojalaus pirkėjo sąvoka, vartotojų lojalumo tipai, prekės ženklo vertės matavimo modelis, vartotojų lojalumą stiprinantys veiksniai, tyriamoji dalis.


Temos naujumas ir aktualumas. Marketingo teorijoje lojalumas ilgai buvo suvokiamas kaip pakartotinis tam tikro ženklo prekės ar paslaugos pirkimas. Jis buvo apibūdinamas kaip nuolat pasikartojantis veiksmas, kurį atlieka vartotojas. Tačiau dabar, šis lojalumo apibrėžimas daug platesnis. Jis jau suvokiamas, ne tik kaip pasikartojamas atliktas veiksmas, svarbu tampa ir psichologinė šio veiksmo priežastis. Šių dienų marketingo specialistai teigia, kad tikrasis lojalumas neįmanomas be prisirišimo. Nuolat didėjanti konkurencija verčia susimąstyti kaip išlaikyti esamus pelningus klientus, tik po to – kaip užmegzti ryšį su naujais. Įmonei, siekiant veikti sėkmingai ir išsilaikyti konkurencinėje kovoje, ne bepakanka būti savo paslaugų, kurias ji kuria ir parduoda eksperte, bet ir būtina tapti vartotojų pažinimo eksperte.

šiandien klientų lojalumo tema yra viena pagrindinių verslo organizacijose, nes lojalumas įmonės prekės ženklui yra vienas iš būdų padidinti įmonės pelningumą. Lojalūs klientai yra pelningi klientai. Apskaičiuota, kad išlaikyti klientą yra apie kartus pigiau, nei pritraukti naują.

Problema. Lojalumas priklauso nuo daugelio priežasčių, susijusių su vartotojo pasitenkinimu preke lygiu, jo emocijomis bei veiksmais. Plačiai diskutuojama apie lojalumo įtaką įmonės veiklos rezultatams. Todėl atliekant šį tyrimą, pta rūbų parduotuvei svarbu išsiaiškinti : kokie veiksniaiteoriniu pobūdžiu pagrįsti prekės ženklo lojalumą ir jo veratlikti anketinę ,,pta,, rūbų pirkėjų apklausą, kurios metu būtų įvertintas jų lojalumas prekės ženklui.

Hipotezė. Vartotojų prisirišimo prie pta rūbų parduotuvės prekės ženklo ir aktyvumo laipsnis yra aukštas, todėl jie yra lojalūs prekės ženklui.

Lojalumas veda į pakartotinius pirkimus, nes jis esti susijęs su vartotojų pasitikėjimu. Lojalumą apibūdina ne tik kognityvinė veikla, bet ir mentalinis procesas, kuomet dėmesys nukreipiamas į prekės ženklą.

Lojalumas prekės ženklui. (2011 m. Vasario 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/lojalumas-prekes-zenklui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:33