Lojalumo programa


Rimi lojalumo programa. Mano rimi prisijungti. Lojalumo programos tikslai. Rimi korteliu isdavimas. Lojalumo programos kursinis. Mano rimi taisyklės.

Vadybos referatas. RIMI lojalumo programos įvertinimas. Įvadas. Rimi vartojamosios sąvokos. Bendrosios nuostatos. Kortelių išdavimas ir prisijungimas prie rimi lojalumo programos sistemos. Mano rimi pinigų rinkimo ir atsiskaitymo kortele taisyklės. Baigiamosios nuostatos. Lojalių pirkėjų gimtadienio akcijos taisyklės. Dažniausiai užduodami klientų klausimai( su atsakymais). Rimi kortelės anketos pavyzdys. Išvados ir pasiūlymai.


Darbo aktualumas. Lojalumo programa – tai programa kuri klientams suteikia papildomą naudą, jei jie pakartotinai įsigyja įmonės prekes/paslaugas.

Lojalumo programa – tai aktualių ir svarbių vartotojui marketingo veiksmų viauma, teikianti papildomą vertę vartotojui ir padedant į išlaikyti.

Darbo tikslas/uždaviniai: Įvertinti įmonės/kompanijos lojalumo programą.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė.

Manau šio prekybos cenrto RIMI lojalumo programa yra gan gera ir viena iš gerai žinomų. Joje keisti per daug nereikėtų nieko. Galbūt galėčiau pasiūlyti,kad nustatytų kainą tolygią, (pvz., 4Lt arba 5Lt), o ne 4,44Lt, nes tokie skaičiai yra išties juokingi.

Šis prekybos centras turi stiprių konkurentų kaip MAXIMA arba IKI, kurie taip pat turi stiprias lojalumo programas, kurios labai pritraukia vartotojus. (pvz., IKI prekybos cenras leidžia žmonėms išsirinkti savo korteles paveiksliuką patiems tokį kokie jie norėtų) ir tai juos traukia.

  • Vadyba Referatai
  • 2012 m.
  • 15 puslapių (2947 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 35 KB
  • Lojalumo programa
    9 - 3 balsai (-ų)
Lojalumo programa. (2012 m. Rugsėjo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/lojalumo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:18