L'Oreal veiklos analizė


Kosmetologijos referatas.

Įmonės aprašas. Apie įmonę. Produktai ir vartotojai. Įmonės organizacinė struktūra. Konkurentai. Įmonės geografinis išsidėstymas. Apklausa. Atsiliepimai ir gandai. Finansiniai duomenys. Įmonės įvertinimas, problemos, rekomendacijos, išavados. Šaltiniai ir naudota literatūra. Priedai.


Problema ir aktualumas. „L‘Oreal“ – didžiausia pasaulyje kosmetikos bendrovė, turinti platų klientų ratą bei puikią reputaciją. Šios kompanijos produkciją renkasi vis daugiau žmonių, o jos valdomus tarpautinius prekių ženklus žino bemaž visi, tačiau kaip ir kiekviena klestinti bendrovė, „L‘Oreal“ neišvengia įvairių problemų bei sunkumų.

Tikslas – pateikti esminę informaciją apie įmonės veiklą, išanalizuoti jos produktus, vartotojus, konkurentus bei struktūrą, įvykdyti apklausą. Taip pat pateikti išsamią įmonės finansų analizę ir išnagrinėti atsiliepimus apie ją.

Apklausos pagalba ištirti „L‘Oreal“ įmonės reputaciją, jos produkcijos populiarumą Lietuvoje. Gautus rezultatus konvertuoti į skaitines reikšmes ir apdoroti taikant aprašomosios statistikos bei koreliacijos metodus;

Išanalizuoti atsiliepimus apie įmonę, randamus socialiniuose tinkluose bei spaudoje, pateikti išvadas;

Pateikti ir išnagrinėti esminius įmonės finansinius duomenis;

Remiantis statistika pateikti prognozę ateinantiems metams;

Remiantis visais aprašytais aspektais padaryti išvadas apie dabartinę įmonės būklę bei patiriamas problemas, pateikti galimus sprendimus šioms problemoms pašalinti.

Šiuo metu bendrovei priklauso 32 tarptautiniai prekių ženklai: Lancôme, Giorgio Armani, The Body Shop, Vichy ir daugelis kitų. Savo gaminius „L‘Oreal“ pardavinėja net 130 šalių. Įdomu tai, jog vien per 2014m. kompanija užregistravo 501 patentą.

„L‘Oreal“ orientuojasi į daugelį vartotojų. Šiai bendrovei priklauso daug tarptautinių prekinių ženklų, tad produkcijos įvairovė išties plati.

Viena iš prekinių ženklų kategorijų – prabangos prekės (L‘Oreal Luxe). Ši kategorija apima plačiai žinomus, prabangius prekės ženklus, tiekiančius parfumeriją, makiažo ir odos priežiūros priemones. Šiuos produktus galima įsigyti ne tik kosmetikos, oro uostų bei savo prekės ženklo parduotuvėse, bet ir internete. Siūlomos prekių kainos yra aukštesnės nei įprastinės, tad dalima spręsti, jog šios kategorijos produkcija yra orientuota į labiau pasiturinčius vartotojus.

Kita kategorija – vartotojų produktai (Consumer Products Division). Šis skyrius siūlo geriausias kosmetines inovacijas, prieinamas plačiausiam vartotojų ratui kiekviename žemyne. Šios kategorijos produkcija yra platinama masiniais mažmeninės prekybos kanalais – prekybos centruose, vaistinėse ir tradicinėse parduotuvėse. Prekių ženklai, priklausantys šiai kategorijai, siūlo platų plaukų dažų, plaukų ir odos priežiūros bei makiažo pasirinkimą.

  • Kosmetologija Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (2001 žodis)
  • Universitetas
  • Kosmetologijos referatai
  • Microsoft Word 503 KB
  • L'Oreal veiklos analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
L'Oreal veiklos analizė. (2016 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/loreal-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:52