Lpd renginių organizavimas


Vadybos konspektas.

Lpd renginiu organizavimas. Į mokomuosius ir diskusinius. Ypatingi vienkartiniai renginiai , susiję su kompanijos įvykiais pvz. naujo biuro , gamyklos , parduotuvės ir kt. atidarymas. Renginio organizavimo etapai Renginio planavimo etapai Uždaviniai. Dalyviai ir atsakingi asmenys. Finansavimo tipai vidinis ir išorinis. Privatūs Rėmėjai draugijos , federacijos , bankai , bendrovės , rėmėjai , labdara ir. Remimas renginio Potencialių partnerių pasirinkimas – svarbus ir įdomus etapas. Kas gali būti suinteresuotas pasinaudoti jūsų auditorija Atsižvelgti į jų tikslus ir interesus , pasiūlyti tapti partneriais. Iš anksto nusistatykite atsakomybės ribas ir griežtai laikykitės susitarimų. Kotlerį yra 5 rėmimo komplekso elementai Reklama Pardavimų skatinimas Ryšiai su visuomene Asmeninis pardavimas Tiesioginė rinkodara. Rėmėjai – renginio puošmena. Rėmimas reiškia abiejų pusių įsipareigojimus.


renginio vadyba.(tikslų nustatymas, auditorijos pasirinkimas, kvietimų siuntimas, intrigos kųrimas, transporto organizavimas, išvažiuojamasis visuomeninis maitinimas)

Nesvarbu kas organizuoja renginį – jis turi savo vidinę logiką

Renginys – tai istorija ir koncepcija, o ne tik svečių pramoga.

Renginiai, jų scenarijai paklūsta tam tikriems dėsniams užuomazga, kulminacija, atomazga

Renginys – tai jūsų rinkodara, įrankis (jūs parduodate savo produktą, paslaugą, įtikinate, nepaliekat abejingų)

Renginys - idealus būdas paskatinti vartotoją stebėtis, tai kompanijos ir jos prekinio ženklo asistavimo vartotojui forma.

Renginio metu su vartotoju susitinkate tiesiogiai, galite tinkamai pasireikšti, pristatyti savo komandą, suformuoti nuomonę apie kompaniją.

Kodėl renginiai ,,veikia?” Renginio dalyvio emocinis pritraukimas atneša ilgalaikį efektą.Dažnai vartotojai tapatina prekinį ženklą su emocijomis, kurias patyrė renginyje.

Žmogus geriau įsimena tai, ką išgyveno (galima ,,įdarbinti” penkis svarbiausius pojūčius)

Vakaronės renginys su minimaliu biudžetu: nėra koncepcijos dekoracijų, atributų, vienas vedėjas, svečių statusas beveik vienodas

Mažo biudžeto renginys: programoje be vedėjo yra dar keli artistai/atlikėjai, dalyviai gauna suvenyrų arba dovanų

Yra profesionalus vedėjas ir ypatinga pramoginė programa, speciali šviesos ir garso stiprinimo įranga, dekoracijos , dalyviai gauna suvenyrų arba dovanų

Aukštos klasės renginys: savitas vizualinis stilius, istorija, logotipas, patekti į renginį yra apribojimų, gali būti parengta speciali programa, transportas, apranga būtina ir iš anksto numatoma

Liukso klasės renginiai: sudėtingas, įvairialypis, jame turi būti skirtingo formato ir turinio kitų ypatingų renginių, dalyviai – ypač svarbūs, laikomasi oficialaus protokolo normų, dalyvauja žvaigždęs, apsauga, spauda

Šio formato pranašumas – žurnalistai gali atviresne forma pateikti klausimus, tai padeda įvertinti jų požiūrį į kompaniją;

  • Vadyba Konspektai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Aneta
  • 18 puslapių (1417 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 203 KB
  • Lpd renginių organizavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Lpd renginių organizavimas. (2017 m. Birželio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/lpd-renginiu-organizavimas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 20 d. 04:27