LR taikomo PVM mokesčio palyginimas su Latvijos PVM mokesčiu


Pvm mokestis latvijoje. Pvm palyginimas. Latvijos paveldejimo mokestis. Mokesciu lengvatos latvijoje. Pridėtinės vertės mokestis referatas. M. lore pvm. Pvm pajamos palyginimas. Pvm palyginimas ir lietuvos kursinis. Pvm ivedimas latvijoje. Latvijoje pridėtinės vertės mokestis įvestas.

Teisės referatas. Įvadas. Pridėtinės vertės mokestis ir jo reikšmė. Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojai. Pridėtinės vertės mokesčio objektai. Pridėtinės vertės mokesčio tarifai. Pridėtinės vertės mokesčio atskaita. Pridėtinės vertės mokesčio deklaravimas ir sumokėjimas. Pridėtinės vertės mokesčio lengvatos ir kiti administravimo ypatumai. Pridėtinės vertės mokestis latvijoje. Išvados. Literatūra. Praktinė užduotis.


Nuo seniausių laikų kiekvienas valstybės pilietis turėjo mokėti mokesčius – taip valdžia paskirstydavo lėšas visoms jos administruojamoms sritims. Ir šiandien kiekvienas iš mūsų, gaunantis kurios nors rūšies pajamų, turi mokėti mokesčius. Susigaudyti, kurios mūsų gaunamos pajamos kokiu mokesčiu apmokestinamos, nėra lengva, juolapridėtinės vertės mokestį išrado prancūzas m. Lore. 1954 m. Jis aprašė šio mokesčio veikimo schemą ir pasiūlė jį įvesti vietoj apyvartos mokesčio, siekiant pašalinti jam būdingą vadinamąjį kaskadinį efektą ( mokesčio tarifas taikomas bendrajai prekės vertei akumuliuotai visose ankstesnėse prekių judėjimo stadijose).

Pvm yra vienas iš vartojimo mokesčių. Vartojimo mokesčiai gali būti bendrieji( pvm, apyvartos mokesčiai) ir atskiroms prekių ir paslaugų rūšims ( akcizai, valstybės fiskalinio monopolio mokestis, licencijų mokestis ir kt. ). istorijoje nėra žinoma atvejo, kad teoriškai sukurtas mokestis taip greitai būtų įgyvendintas ir daugelyje šalių taptų pagrindiniu vartojimo mokesčiu. Specialistai mano, kad galutinai mokestį įvesti galima maždaug per dvejus metus. (buškevičiūtė, e. Mokesčių sistema. 2003,p. 78).

Kiekvienos šalies vyriausybė siekia gauti į biudžetą kuo daugiau mokestinių įplaukų, o pvm tam yra parankus. Šis mokestis turi plačią apmokestinimo bazę, nesudėtinga apmokestinti paslaugas, mokesčio veikimo mechanizmas trukdo išvengti apmokestinimo, lengva jį surinkti, ypač kai yra vienas tarifas ( nors taip mano ir ne visi mokesčių ekspertai). Pvm yra lengviau surinkti, nes jis įvedamas gamybos pradžioje, kur jį galima lengvai nustatyti ir kontroliuoti, o paskui jis pats save kontroliuoja, Y nereikia tikrinti, ar kiekvieną kartą perkant šis mokestis priskaičiuojamas, nes jis jau atsispindi pirkinio kainoje. Pvm įvedamas kiekvienoje gamybos bei prekybos pakopoje ir gyvuoja, kol pasiekia vartotoją, Mokestis perkeliamas galutiniam vartotojui, kuris, pirkdamas prekes ar paslaugas, šį mokestį sumoka ir tampa tikruoju pvm mokėtoju. Pvm labai pravartus, kai į valstybės biudžetą reikia gauti daugiau pajamų.

kartu pvm įvedimas dažnai skatina vyriausybę siekti vis didesnių pajamų į biudžetą. Todėl reikėtų pvm kiek apriboti, kad vyriausybei nekiltų noras įgyvendinti kraštui per brangių iš biudžeto finansuojamų programų, ir neapsunkintų piliečių vartojimo mokesčiu. (buškevičiūtė, e. Mokesčių sistema. 2003,p. 79).

Nevalia užmiršti ir pvm kontrolės kaštų, nes pagausėja popierizmo, o ypač daug jo reikalauja smulkus verslas.

  • Teisė Referatai
  • 2011 m.
  • 18 puslapių (3678 žodžiai)
  • Kolegija
  • Teisės referatai
  • Microsoft Word 48 KB
  • LR taikomo PVM mokesčio palyginimas su Latvijos PVM mokesčiu
    10 - 1 balsai (-ų)
LR taikomo PVM mokesčio palyginimas su Latvijos PVM mokesčiu. (2011 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/lr-taikomo-pvm-mokescio-palyginimas-su-latvijos-pvm-mokesciu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:41