Lukoil paslaugų tyrimas


Lukoil operatoriu testai. Lukoil diplominis darbas. Lukoil baltija praktikos darbas. Darbas lukoil.

Transporto skaidrės. Įmonės ,,Lukoil” ir ,,Lukoil baltija” teikiamų paslaugų tyrimas. Sprendimo būdai. Apklausos duomenų analizė. Kaip dažnai lankotės ,,lukoil” degalinės parduotuvėje? Kaip manote, koks yra prekių asortimentas? Kaip manote, kokios yra prekių kainos? Lytis: vyras/ moteris ? Apklausos anketa operatoriams – pardavėjams. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros šaltiniai.


Tyrimo problema – kaip galima būtų pritraukti vartotojus degalinių teikiamomis paslaugomis. Tyrimo tikslas – išnagrinėti "Lukoil” ir "Lukoil Baltija” teikiamas paslaugas. Tyrimo objektas – vartotojai apsiperkantys degalinėse.

Papildomas asortimentas - tą nusprendžia kiekvienos degalinės vadovas, atsižvelgdamas į rinkos poreikius. Prekė – kuri gali būti parduota rinkoje, tenkinti kieno nors norus ir poreikius. (B. Alborovienė “Marketingas” Vilnius 2002, 57 pusl.). Vartotojas - asmuo, perkantis iš gamintojo ir tiesiogiai suvartojantis prekes ar paslaugas.

Lukoil paslaugų tyrimas. (2012 m. Birželio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/lukoil-paslaugu-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:07