Lyderystė – socialinėje pedagogikoje socialiniame darbe


Lyderystės refleksija. Lyderystė – socialinėje pedagogikoje/socialiniame darbe. Naudota literatūra.


Įsigilinus į skaitomą mokslinę literatūrą apie lyderystę ir lyderio savybes, supratau, jog lyderis – tai nebūtinai institucijos vadovas, jis gali būti bet kuris asmuo dirbantis organizacijoje. Lyderiu gali būti dalyko mokytojas, socialinis pedagogas, psichologas ar bibliotekininkas. Nors lyderystė ir vadovavimas organizacijai yra glaudžiai susiję, tačiau tarp jų yra skirtumas, t.y. vadovauti reiškia organizuoti ir valdyti, o lyderiauti – paveikti, nukreipti tinkama kryptimi, įgyti pavaldinių pasitikėjimą ir motyvuoti siekiant užsibrėžtų organizacijos tikslų.

Analizuojant mokslinę literatūra, manau, galima būtų teigti, jog socialinis pedagogas, kaip komandos lyderis, turi turėti lyderiui būdingų savybių, tokių kaip pasitikėjimą savimi; kryptingą atidavimą vienam tikslui; sugebėjimą motyvuoti žmones ir formuoti komandas; mokėti derėtis iškilus konfliktams; sugebėjimą intensyviai dirbti; bei sugebėjimą pasiekti tikslą.

  • Lyderystė Refleksijos
  • 2014 m.
  • 2 puslapiai (427 žodžiai)
  • Lyderystės refleksijos
  • Microsoft Word 10 KB
  • Lyderystė – socialinėje pedagogikoje socialiniame darbe
    10 - 3 balsai (-ų)
Lyderystė – socialinėje pedagogikoje socialiniame darbe. (2014 m. Kovo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/lyderyste-socialineje-pedagogikoje-socialiniame-darbe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:10