M. Montessori ikimokyklinio ugdymo sistema


Pedagogikos referatas. Įvadas. M. montessori ugdymo sistemos samprata, tikslai, uždaviniai ir principai. Ugdytojo vaidmuo montessori ugdymo sistemoje. Požiūris į ugdytinį montessori ugdymo sistemoje. Vaiko motyvacija ir taisyklių įsisąmoninimas. Vaikų noras dirbti su Montessori priemonėmis. Ką daryti jeigu vaikas nenori dirbti? Ugdomosios aplinkos ypatumai. Mokymo priemonės ir jų ypatumai. Juslinio suvokimo lavinimas. Mokymo rašyti ir skaityti metodai. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – išanalizuoti M. Montessori ikimokyklinio ugdymo sistemą.

Darbo uždaviniai:

1.Išsiaiškinti sistemos tikslus, uždavinius, principus.

2.Atskleisti auklėtojo ir ugdytinio vaidmenis

3.Išanalizuoti ugdomosios aplinkos ypatumus

Ši ugdymo sistema yra labai paklausi visame pasaulyje, tačiau Lietuvoje ji dar nėra plačiai naudojama. Todėl šiame darbe bus nagrinėjama M. Montessori ikimokyklinio ugdymo sistema ir atskleidžiami jos metodai bei ypatumai. Marijos Montessori ugdymo sistema yra susilaukusi mokslininkų dėmesio. Ją analizavo J. S. Pocienė, Ch.Hagemann, Ingrid Borner ir kt.

  • Pedagogika Referatai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (2548 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 32 KB
  • M. Montessori ikimokyklinio ugdymo sistema
    10 - 3 balsai (-ų)
M. Montessori ikimokyklinio ugdymo sistema. (2014 m. Lapkričio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/m-montessori-ikimokyklinio-ugdymo-sistema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:04