Mados tendencijų analizė


Dizaino analizė. Apranga. Siluetas. Pečių linija. Liemens vieta. Ilgis. Spalvinė gama. Tekstūros. Raštai. Sluoksniavimas. Detalės. Avalynė. Makiažas. Plaukai. Įvaizdis. Kūno puošyba, kvapai. Kvapai. Stiliaus ikonos. Gyvenimo būdo tendencijos. Laisvalaikis. Maistas, gėrimai, barai. Pirkimo įpročiai. Transporto priemonės. Drabo išvados.


Pagal pateiktą MADOS TENDENCIJŲ ANALIZĖS SCHEMĄ detaliai išanalizuoti pasirinkto sezono mados tendencijas globaliu mastu bei šalies mastu.

Šiais metais siluetas atspindi aštuntąjį dešimtmetį. Įvairios spalvos, daug sluoksnių ir stilių įvairovė – viskas tinka. Dizaineriai siūlo puoštis senais odiniais švarkais, kailiais, spalvotais ir spindinčiais rūbais. Viskas, kas atstovauja aštuntą dešimtmetį, madinga šiais metais.

Tkstūros šiais metais taip pat labai įvairios: i mados aukštumas grįžo nepamainomas džinsas, mados ekspertų prognozė: kuo jo daugiau – tuo geriau. Dar i madą grįžo džomsas, oda, metalo spindesio audinys, vasara – lengvi, krintantys audiniai bei kieti ir giežtų formų modeliai. Taip pat medvilnė, megzti audiniai, nerti lino audiniai, blizgūs audiniai, sintetiniai (permatomi) audiniai: šio pavasario-vasaros viršūnė.

2015 pavasario-vasaros kolekcijose dėmesys skiriamas raukiniams ir klostės, kurios atrodo žaismingai ir nenuobodžiai. Specialistai pataria – kuo daugiau sluoksnių, tuo madingiau atrodot. Didelis paltas, palaidinė, suknelė ir po apačia – kelnės, taip atrodo kone kiekviena madinga jauna mergina. Tokią keistą madą priima ne kėkvienas, tačiau norintys patraukti akį renkasi būtent tai.

2015m., pavasario-vasaros šukuosenos įvairios. Galite rinktis iš šių labiausiai populiariausių: Bohemiškos garbanos;Ilgos „arklio uodegos“;Kasos ir kaselės;Dideli kuodukai;„Šlapių“ plaukų efektas; Gėlės bei įvairūs segtukai ir gumytės plaukuose.

Šiais metais įvaizdžio kurimas siejamas su stiliaus ikonomis, garsių asmenybių mėgdžiojimas, gatvės madų mėgdžiojimas. Įvairovė labai didelė, kiekvienas gali būti individualybė arba mėgdžioti sau patinkančią žvaigždę – kas dabar labai populiaru.

2015m., gyvenimo būdas nepaliaujamai keičiasi ir judi tik į platesnius vandenis. Nuolatinė rutina ir kasdieninis gyvenimas privertė žmones ieškoti savęs. Pavyzdžiui labai populiaru šiais metasi važinėti į Šveicarijos kalnus (šiemet tai itin madinga) , tačiau kaina nėra labai priimtina kiekvienam Lietuvoje gyvenančiam piliečiui. Tačiau yra ir kitų tendencijų, kurios yra priimtinos kiekvienam: parkai, sodai, ilgi mieli pasivaikščiojimai po Vilnių ar kitus Lietuvos miestus. Kiekvienas žmogus tikslų siekia savaip, bet globali visuomenė, darbas, stresas ir kiti faktoriai privertė jį stabtelti ir pasakyti sau „ar aš gyvenu ne dėl savęs..?“ .

Lietuviai yra labai įvairūs ir individualūs žmonės, tad ir savo laisvalaikį leidžia kiekvienas skirtingai. Jaunimas mėgsta linksmintis, vyresni eina į renginius ar tiesiod žiūri televizorių, ar leidžia laiką su šeima, ar prie puodų kasdien, o gal tiek yra įsisukęs darbo rutinoje, kad daugiau nieko kito ir nenori... Tačiau visuomenė siūlo tikrai nema-ai laisvalaikio praleidimo būdų. Įvairūs koncertai, susibūrimai, klubai, SPA ar tiesiog išvyka su šeima, atėjus gražiems orams ir kelionė prie jūros. //

  • Dizainas Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (2351 žodis)
  • Kolegija
  • Dizaino analizės
  • Microsoft Word 9564 KB
  • Mados tendencijų analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Mados tendencijų analizė. (2015 m. Gegužės 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/mados-tendenciju-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:25