Mados žurnalai kaip reklamos priemonė vartotojui


Mados reklama zurnaluose. Zurnalu reklamu analize. Kursiniai apie mada. Zurnalu analize. Mados reklamu analize. Mados žurnalų analizė. Kursinis darbas apie zurnalus. Mados žurnalų poveikis. Reklama ir jos itaka vartotojui kursinis.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Mados industrija. Mados samprata. Mados industrija ir jos raida. Teorinė mados reklamos poveikio vartotojui analizė. Reklamos samprata ir vaidmuo. Reklamos įtaka vartotojui. Mados reklamos reikšmė. Mados žurnalai kaip reklamos priemonė vartotojui. Pirmieji mados žurnalai. Mados žurnalų vieta vartotojų visuomenėje. Mados žurnalai: privalumai ir trūkumai. Mados žurnalų ateitis. Išvados. Literatūra. Darbo tikslas – atlikti teorinius mados žurnalų kaip reklamos priemonės vartotojui tyrimus, pasirinkti tyrimo metodiką ir ją pritaikyti praktikos lygmenyje, pateikiant atliktų tyrimų analizę.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 19 puslapių (4738 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 47 KB
  • Mados žurnalai kaip reklamos priemonė vartotojui
    10 - 1 balsai (-ų)
Mados žurnalai kaip reklamos priemonė vartotojui. (2011 m. Birželio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/mados-zurnalai-kaip-reklamos-priemone-vartotojui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:55