Magrės baldai


Marketingo referatas. Įvadas. Įmonės aprašymas. Rinkos segmentavimas. Kainų strategijų tikslai. „Magrės baldų“ pateikimo (paskirstymo) būdas. Rėmimo veiksmai. Rėmimo priemonės. Išvados. Naudota literatūra.


Šiais laikais didžiausi žmonių vertinami dalykai individualumas ir kokybė. Dažnam individualumas yra sietinas su žmogaus būdo savybėmis bei išvaizda, o kokybė – bet kas už ką mokame pinigus. Turėtume tai pamiršti rinkdamiesi minkštuosius baldus, juk juos renkamės sau ir mokame už tai pinigus.

Svetainė – ne uždara valda, o namo ar buto centras, kuriame priimami svečiai, praleidžiami jaukūs vakarai su šeima ar tiesiog ilsimasi. Ar vis dar manote, kad baldai yra tik baldai, o ne atsakinga investicija į kokybišką, individualumą atspindintį jaukų namų interjerą?

Šiuolaikiški architektūros ir interjero sprendimai leidžia sujungti svetainę su kitomis būsto erdvėmis, todėl ji labiau matoma, joje ilgiau praleidžiama laiko.

Mūsų nagrinėjama prekė išsiskiria dizainu, funkcionalumu, jaukumu bei interjero integralumu.

Darbo tikslas - atlikti marketingo komplekso analizę, t.y. parinkti UAB „Zbiga“ „Magrės baldai“ tikslinę rinką, kainos strategiją, pateikimo būdą ir rėmimo veiksmus.

Darbo uždaviniai:

1.Charakterizuoti „Magrės baldus“. Akcentuoti jų išskirtinumą.

2.Nurodyti „Magrės baldų“ rinkos segmentavimo kriterijus pagal pirkėjų išorinius požymius ir jų elgesį prekės atžvilgiu. Parinkti tikslinę rinką, apibūdinti pirkėją.

3.Įvertinus kainų strategijų tikslus, nustatyti taikomą strategiją.

4.Nurodyti „Magrės baldų“ pateikimo (paskirstymo) būdą.

5.Aprašyti ir pagrįsti rėmimo veiksmus, kuriuos tikslinga taikyti „Magrės baldams“. Parinkti konkrečias rėmimo priemones.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • 17 puslapių (3000 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 178 KB
  • Magrės baldai
    10 - 10 balsai (-ų)
Magrės baldai. (2015 m. Vasario 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/magres-baldai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:51