Maistas į namus verslo planas


Organizacijos veikeju vaidmuo versle. Maistas i namus verslas. Imones veikeju vaidmuo versle.

Verslo verslo planas. Įvadas. Analitinė dalis. Trumpa charakteristika. Įmonės veikėjų vaidmuo versle. Strateginis planas. Būsimos įmonės konkurencinės aplinkos įvertinimas. Rinkos tendencijos. Veiklos strategija. Ateities plėtra. Personalo organizacinė struktūra. Vadovavimo stilius, konfliktų sprendimo būdai. Išvados. Literatūra. Priedas.


"Azija".lt, tai bus pirmoji Lietuvoje internetinė svetainė, kurioje galima užsisakyti azijietišką maistą neišėjus iš namų ar darbo vietos. Neturime tokio precendento Lietuvoje.

Maisto ir gėrimų tiekimas ir pristatymas į namus. Įmonė teikia maisto paruošimo ir tiekimo paslaugas banketams, furšetams ir pan. įsteigus filialus ir tiekiant maistą didžiuosiuose Lietuvos miestuose įmonė gautų didžiausią pelną ir optimizuoti įmonės tikslai ir uždaviniai. Didžiausią įtaką mūsų verslui turės technologiniai veiksniai, nes maistas bus pasiekiamas tik užsisakinėjant internetu ir telefonu.

Užduoties tikslai:

1. Suvokti organizacijos paskirtį ir poveikį ją valdyti;

2. Žinoti organizacijos išorinės ir vidinės aplinkos veiksnius, jų tarpusavio sąveiką, tendencijas bei įtaką verslui;

3. Suvokti organizavimo proceso, kaip valdymo funkcijos esmę bei pagrindinius organizavimo principus;

Užduoties uždaviniai:

1.Pateikti savo organizacijos veiklos ar verslo įmonės charakteristiką.

2.Trumpai charakterizuoti savo verslo rūšį, formą, veiklos pobūdį, verslo vietą ir pan.

  • Verslas Verslo planai
  • 2013 m.
  • 13 puslapių (1218 žodžių)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 193 KB
  • Maistas į namus verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Maistas į namus verslo planas. (2013 m. Balandžio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/maistas-i-namus-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:36