Maistas vaikams Marmaluzi komunikacinė strategija


Komunikacijų kursinis darbas. Veiklos apibrėžimas. Organizacijos aprašymas. Organizacijos logo. Organizacijos pranašumai ir silpnybės. Organizacijos produktai. Organizacijos pavadinimas. Vieta rinkoje. Kuriamas įvaizdis. Konkurentai. Maistelio kūdikiams gamintojas HIPP. „Marmaluzi“ produktų tikslinė auditorija. Komunikacinis planas. „Marmaluzi“ prekės ženklo komunikacijos planas. Komunikacijos plano tikslai ir priemonės jiems pasiekti. Būdai pasiekti vartotojus. Žinutės kūrimas. Žinutės kanalai. Biudžetas. Rezultatų įvertinimas ir išvados.


2011 metų pradžioje UAB „Kaniu“ pradėjo gaminti vaikams skirtą maistą „Marmaluzi“. Šiuo metu „Marmaluzi“ prekės ženklas gyvuoja jau beveik 4 metus.

Prekės ženklo pozicionavimo žinutės:

„Marmaluzi“ – Kaip ką tik mamos pagaminta...

„Marmaluzi“ – Pagaminta kaip mamos, su meile, saugiai, rūpestingai!

Pasikeitęs šeimų požiūris, jos tampa vis labiau jaunatviškesnės, mėgstančios ir nebijančios keliauti su savo mažyliais.

Sveiko/ekologiško maisto kultas šiandieniniame pasaulyje.

Pasikeitęs požiūris į vaikų auginimą: tėvelių išėjimas tėvystės atostogų.

Greitas gyvenimo tempas, kada tėveliai ne visada suspėja gaminti savo vaikams sveiką ir kokybišką maistą.

Įmonės kuriamas įvaizdis – kokybiško ir lietuviško maistelio kūdikiams atsakingo gamintojo, kuriam rūpi vaikų sveikata bei šiuolaikinių tėvelių aktyvus gyvenimo būdas. Pasišventimas kokybei ir "gaminame kaip sau" filosofija garantuoja, kad įmonės produktai yra patikimi ir nepaprastai skanūs iki paskutinio šaukštelio.

„Marmaluzi“ tiki, kad sveika ir maistinga jūsų kūdikio mityba yra laimingos vaikystės pradžia.

Kadangi ekologiškos užkandėlės, tyrelės, košės ar kompotai skirti kūdikiams gaminami iš lietuviškos produkcijos dar nėra labai populiarūs, tai ypač didelių konkurentų Lietuvos rinkoje „Marmaluzi“ gamintojai neturi. Tai yra pirmas Lietuvoje gaminamas maistas kūdikiams ir mažiems vaikams. Tačiau galima išskirti vieną didelį konkurentą iš užsienio šalių, kuris taip pat gamina ir prekiauja ekologišku maisteliu kūdikiams ir mažiems vaikams bei kitais jiems ir jų tėveliams skirtais produktais ir daiktais. Tai maistelio kūdikiams gamintojas kompanija „Hipp“.

Įmonė UAB „NUKAS“ yra įkurta 1993 metais. Ją įkūrė verslininkas A. Daunoravičius, kuris pradėjo užsiimti mažmenine prekyba Lietuvoje. 1994 metais ši įmonė jau pradėjo prekiauti didmenine prekyba kūdikiams, mažiems vaikams ir jų tėveliams. Nuo 1995 metų „NUKAS“ tapo kompanijos HIPP, gaminančios aukščiausios kokybės produktus kūdikiams, atstovu Lietuvoje. 2003 metais minėta įmonė buvo pervadinta į UAB „NUKAS“. Taigi šios įmonės veikla Lietuvoje gyvuoja jau daugiau kaip dvidešimt metų.

Įmonė UAB „NUKAS“ turi įkūrusi net tris parduotuves Lietuvoje, tai yra Vilniuje, Klaipėdoje ir Alytuje. Šios įmonės produktų taip pat galima įsigyti įvairiuose prekybos centruose bei internetinėje parduotuvėje.

Kadangi ši įmonė Lietuvoje gyvuoja jau daugiau kaip dvidešimt metų, tai jos prekiaujamų produktų ir daiktų įvairovė ypač yra labai didelė, skirtinga. Įmonė UAB „NUKAS“ prekiauja įvairiais produktais kūdikiams ir jų tėveliams: žaislais, drabužiais, higienos prekėmis, maitinimosi reikmenimis, maistu. Kalbant apie maisto produktus kūdikiams ir mažiems vaikams, jų įvairovė egzistuoja taip pat labai didelė, kad kiekvienas tėvelis galėtų išsirinkti tai, kad labiausiai tiks jo kūdikiui, vaikui.

Kūdikiams ir mažiems vaikams skirtas maistas čia yra labai įvairus. Tarp „Hipp“ prekės ženklo produktų galima rasti Bio vaikiškus obuolių skonio sausainius, džiūvėsius, pienišką košę su braškėmis, persikais, abrikosais ir kitais vaisiais, pankolio arbatos ekstraktą, Bio vaikų ryžių paplotėlius, Bio bananų ir obuolių paplotėlius, įvairių skonių tyreles, Bio kriaušių skonio sultis, vaisių raudonąją arbatą, grikių ir grudų košes su vaisias, pieno miltelius, jogurtą su įvairiomis uogomis, ryžių košę ir kitus įvairių skonių produktus mažiesiems.

Kanalai, kuriais „Hipp“ prekės ženklas pasiekia vartotojus:

Internetas (socialiniame tinkle facebook.com yra sukurta grupė „HIPP mažylių klubas“, parduotuvė turi internetinį puslapį – nukas.lt, kuriame galima įsigyti norimų produktų, specialiame tinkle youtube.com galima rasti ne vieną su šiuo produktu sukurtą reklamą. Internetiniame puslapyje mazyliuklubas.lt skelbiamuose kartais galima laimėti Hipp prekės ženklo produktus).

Stendų reklama (parduotuvėse „Maxima“ kartais galima pamatyti šio prekės ženklo reklamuojamus produktus).

Yra sukurta „Lojalumo programa“, kurios pagalba pirkėjas gali gauti tam tikrų akcijų pasirinktiems produktams iš jų parduotuvių.

Platus ir įvairus asortimentas – tarp „Hipp“ ir „Semper“ prekės ženklo produktų galima rasti Bio vaikiškus obuolių skonio sausainius, džiūvėsius, pienišką košę su braškėmis, persikais, abrikosais ir kitais vaisiais, pankolio arbatos ekstraktą, Bio vaikų ryžių paplotėlius, Bio bananų ir obuolių paplotėlius, įvairių skonių tyreles ir daugybę kitų produktų.

Didelės ir galingos įmonės, jau eilę metų esančios rinkoje („Semper“ nuo 1939 m., „Milupa“ nuo 1933m., o „Hipp“ – 1932 m.).

Maistas vaikams Marmaluzi komunikacinė strategija. (2015 m. Birželio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/maistas-vaikams-marmaluzi-komunikacine-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:05