Maisto derinimas


Sveikatos planas. Maisto derinimas. Visi maisto produktai skirstomi į tris grupes. Krakmolingi. Baltyminiai. Maisto kombinacijas rekomendacijas galima sutalpinti tokioje schemoje. Neutralūs. Taigi maisto derinimas padės Jums. Laikas, per kurį virškinami surašyti maisto produktai. Top-10 produktų raumenų augimui. Kiek laiko skrandyje užsibūna maistas.


2. Netinkami deriniai Baltymai + krakmolasBaltymai + cukrusBaltymai + rūgštūs vaisiaiDaržovės + vaisiaiDaržovės + cukrusRiebalai + krakmolasRiebalai + baltymaiKrakmolas + vaisiaiVaisiai + cukrus

Jei suvalgai 100 g krutinėlės, kurioje yra 30 g. baltymų, tai nereiškia, kad pasisavinsi 30 g baltymų, nes mėsos baltymų įsisavinimas tik 68 %, pieno produktų 84%. Tobuliausias baltymas yra kiaušinis, kuris pasisavinimas net 94%.

4). GRIKIAIGrikiai — angliavandenių šaltinis, kuris padeda užauginti raumeninę masę. 100 gramų grikių sudaro 18 gramų 90% biologinės vertės proteino.

8). VIŠTOS KRŪTINĖLĖ100 gramų vištienos krūtinėlės sudaro 30 gramų baltymų ir minimum riebalų.

9). VANDUOPakankamo vandens kieko vartojimas didins jėgą, padidins energijos lygį ir gerą virškinimą.

Yra tokia knyga "optimalios mitybos biblija" didele stora ir raudona, rastum bet kokiam knygyne. Pagrinde joje raso apie sveika mityba bet yra truputi ir apie sportuojanciu zmoniu mityba. ten surinkta visa naujausia info apie zmoniu mytyba ir viskas paremta tyrimais. patarciau ja perskaityti visiem besirupinantiem savo sveikata ir kunu. del riesutu tai turbut visiem tinka, bet as zemes riesutu beveik nevalgau, geriau migdolus ir anakardziu

  • Sveikata Planai
  • 2015 m.
  • 6 puslapiai (1652 žodžiai)
  • Sveikatos planai
  • Microsoft Word 64 KB
  • Maisto derinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Maisto derinimas. (2015 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/maisto-derinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:15