Maisto papildų paklausa Lietuvoje


Marketingo tyrimas. Įvadas. Literatūros analizė. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Konceptualus modelis. Aprašomoji statistika. Anketos klausimai. Hipotezių tikrinimas naudojant Chi-Square (?2) kriterijų. Hipotezių tikrinimas naudojant Pirsono koreliacijos koeficientą. Hipotezė apie gaunamų pajamų ir išleidžiamų pinigų papildams priklausomybę. Hipotezė apie amžiaus ir treniruočių skaičiaus per savaitę priklausomybę. Ranginių kintamųjų analizė naudojant spirmeno koreliacijos koeficientą. Vidurkių lygybės tikrinimas. Dispersinė analizė (ANOVA). Hipotezė apie treniruočių skaičiaus per savaitę tarp skirtingo amžiaus žmonių. Faktorinė analizė. GBN matricų metodas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tyrimo aktualumas – vis daugiau žmonių Lietuvoje užsiima kūno kultūra, didėja maisto papildų sportui paklausa. Šiuo metu paklausa tikrai nėra pilnai patenkinta. Rinkoje siūlomi produktai arba neatitinka vartotojų poreikių arba yra pernelyg brangūs.

Tyrimo problema – kokie marketingo elementai daro didžiausią įtaką maisto papildų sportui paklausai?

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti maisto papildų sportui pardavimo galimybes Lietuvoje

Tyrimo objektas – maisto papildų sportui paklausa Lietuvoje

Tyrimo uždaviniai:

1.Nustatyti potencialius klientus.

2.Rasti ryšį tarp potencialių klientų uždirbamų pajamų sumos ir sumos, kurią jie pasirengę sumokėti už maisto papildus.

3.Išsiaiškinti kiek pinigų klientai yra pasirengę sumokėti už maisto papildus.

4.Pateikti pasiūlymus, kaip padidinti maisto papildų paklausą Lietuvoje.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2014 m.
  • 40 puslapių (5345 žodžiai)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 500 KB
  • Maisto papildų paklausa Lietuvoje
    10 - 4 balsai (-ų)
Maisto papildų paklausa Lietuvoje. (2014 m. Spalio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/maisto-papildu-paklausa-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:11