Maisto prekių parduotuvės analizė


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės veiklos charakteristika. Įmonės veiklos analizė. Pardavimų ir investicijų pelningumo rodiklių analizė. Santykinių trumpalaikio mokumo rodiklių analizė. Įsiskolinimo laipsnio analizė. Veiklos efektyvumo rodikliai. Visuotinės kokybės vadyba. Įmonės metodai kokybei pasiekti. Įmonės nesėkmės kaštai. Nacionaliniai apdovanojimai ir kokybės sertifikatas. Barjerai kokybei pasiekti. Darbo organizavimas, normavimas ir apmokėjimas. Darbo ir poilsio rėžimų kaita įmonėje. Protinio ir fizinio darbo organizavimo ypatumai. Darbo vietų organiavimas ir planavimas. Darbo normavimo sistema. Kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistema. Darbo užmokesčio sistema. Moralinio skatinimo priemonių taikymas. Mokesčiai.


Priklausomai nuo gamybos priemonių nuosavybės formų, verslo įmonės gali būti:

•Privačios nuosavybės, kurio gamybos priemonės yra grynai asmeninė nuosavybė;

•Valstybinės nuosavybės; jų turtas yra valstybės nuosavybė;

•Savivaldybės nuosavybė; jų turtas yra savivaldybių nuosavybė;

•Mišrios (partnerystė) – jų turtas yra mišri nuosavybė.

Pagrindinės verslo organizavimo formos : individualioji (personalinė) verslo įmonė; ūkinė (partnerinė) bendrija ir akcinė bendrovė (korporacija).

Savo pažintinę praktiką aš atlikau UAB „x“. Tai – privačios nuosavybės uždaroji akcinė bendrovė užsiimanti maisto prekių pardavimu.

Praktikos tikslai:

•mokėti atsirinkti informaciją praktikos užduočiai atlikti;

•gebėti suprasti realios įmonės funkcijas

•kaupti ir analizuoti faktinius duomenis;

•išsiaiškinti įmonės (padalinio) problemas;

•praktikos užduoties rėmuose padėti sręsti šias problemas įmonėje (padalinyje);

•rinkti medžiagą praktikos ataskaito rengimui.

Maisto prekių parduotuvės analizė. (2014 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/maisto-prekiu-parduotuves-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:22