Maisto prekių ženklai


Vadybos referatas. Įvadas. Reikalavimai maisto prekių ženklams. Maisto ženklinimas. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklų funkcijos. Lietuvoje populiariausi maisto prekių ženklai. KRAFT sėkmės istorija. Vičiūnų grupės ženklas „Viči“. „Maxima“ prekių ženklai. Populiariausi užsienio maisto prekių ženklai. Unilever food solutions prekių ženklai. Nestle (Good food, Good life) sėkmės istorija. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbo tikslas – išanalizuoti reikalavimus maisto prekių ženklams, populiariausius maisto prekių ženklus Lietuvos ir užsienio maisto pramonėje.

Darbo uždaviniai:

MAXIMA kuria savo produktus, kad padarytų juos prieinamesnius platesniam pirkėjų ratui ir patenkintų specifinius jų poreikius. Šie produktai leidžia užtikrinti vartotojams gausesnį asortimentą, geresnę kainą ir didina tinklo patrauklumą pirkėjui. Iš maždaug 65 tūkst. MAXIMOS asortimente esančių prekių daugiau kaip 17 tūkst. yra pažymėtos privačiais prekių ženklais. Jos sudaro apie 10 proc. MAXIMOSE parduodamų prekių. [4]

MAXIMOS privačių prekių ženklų šeimą sudaro daugiau kaip 50 prekių ženklų, kurie centralizuotai valdomi, vadovaujantis privačių prekių ženklų politika. [4]

„MAXIMA Favorit“ – tai produktų linija, apimanti pačius būtiniausius gaminius. MAXIMOS lentynose ieškokite prekių „MAXIMA Favorit“ ir neabejodami dėkite jas į pirkinių krepšelį. Būkite tikri – Jūs pasirinkote kokybišką gaminį, kurio sudėtyje buvo naudota ypatingai mažai maisto priedų ir už kurį mokėsite tikrai gerą kainą. „MAXIMA Favorit“ asortimentas apima maisto ir pramonines prekes. Šiuos produktus gamina populiariausią produkciją tiekiantys gamintojai. Kokybę tvirtina akredituotos įstaigos, ją nuolat tikrina ir MAXIMOS Kokybės valdymo departamento ekspertai.[4]

Ši linija 2010 metais buvo atnaujinta, atsižvelgiant į pirkėjų nuomonės tyrimus ir vyraujančias rinkos tendencijas. Visų produktų sudėtis buvo peržiūrėta pagal išsikeltus aukštus kokybės reikalavimus, ypatingą dėmesį skiriant, kad būtų sumažintas maisto priedų naudojimas.[4]

„Meistro kokybė“ – tai MAXIMOS meistrų pagaminti švieži ir aukštos kokybės gaminiai. Produktų receptus kuria ir gamybos procesą pagal sukurtus receptus prižiūri MAXIMOS Maisto gamybos departamentas. Šiems produktams keliami ypatingi kokybės reikalavimai, užtikrinant jų šviežumą ir geras skonio savybes. „Meistro kokybės“ asortimentas apima šviežios mėsos, duonos gaminius bei kulinarijos ir konditerijos produktus. Taip suteikiama galimybė kiekvienam įsigyti jau paruoštų aukštos kokybės gaminių tiek kiekvienai dienai, tiek ypatingoms šventėms. [4]

„Rama“ – jau daugiau nei 75-erius metus Rama padeda užtikrinti sveikesnę mitybą.

"Hellmann’s" majonezas yra viena iš geriausiai parduodamų majonezo rūšių Baltijos šalyse, o "Hellmann’s" prekių ženklų grupė yra didžiausia padažų gamintoja visame pasaulyje. [5]

"Hellmann’s" atsirado 1905 m., kai Richard’as Hellmann’as pradėjo prekybą majonezu, pagamintu pagal jo žmonos receptą. Iš pradžių buvo parduodamos dvi majonezo rūšys, todėl norėdamas juos atskirti ponas Hellmann’as aprišo vieną mėlynu kaspinu. „Mėlynojo kaspino“ etiketė yra naudojama ir šiandien – ji tapo prekių pakuotės dalimi ir neblėstančio „Hellmann’s“ majonezo populiarumo įrodymu. [5]

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2328 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 28 KB
  • Maisto prekių ženklai
    10 - 10 balsai (-ų)
Maisto prekių ženklai. (2015 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/maisto-prekiu-zenklai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 01:59