Maisto pristatymo į namus paslaugos


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Analitinė dalis. Maisto pristatymo į namus reiškinio apžvalga kultūriniu aspektu. Maisto pristatymo į namus situacijos pasaulyje analizė. Maisto pristatymo į namus situacijos Lietuvoje analizė. Tyrimų ir sprendimų dalis. Maisto prekių pristatymo į namus paslaugų tyrimo metodika. Maisto prekių pristatymo į namus paslaugų tyrimo rezultatai. Siūlymai maisto pristatymo į namus paslaugų rinkai plėtoti. Išvados. Literatūra.


Šiame darbe nagrinėsime maisto pristatymo į namus paslaugų rinką, apžvelgsime jos tendencijas Lietuvoje bei pasaulyje, taip pat palyginsime rinkas. Kad efektyviai galėtume įvertinti mūsų šalies rinką, atliksime rinkos tyrimą. Įvertinę tyrimo rezultatus, pateiksime pasiūlymus, kaip šių paslaugų rinka galėtų labiau prisitaikkyti prie vartotojų norų.

Maisto užsisakymas internetu ar telefonu – patogus būdas valgyti mėgstamą maistą neišėjus iš namų. Žmonės dažnai yra pernelyg užsiėmę gaminti, taip pat jie gali nenorėti valgyti ne namie. Maisto išsinešimas arba maisto pristatymas į namus siūlo puikią alternatyvą užimtam vyrui ar moteriai, kurie nori praleisti vakarą namuose, bet neturi laiko pasigaminti maisto.

Maisto pristatymo į namus paslaugos. (2014 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/maisto-pristatymo-i-namus-paslaugos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:52