Maitinimo įmonės kainodara


Ekonomikos skaidrės.

Maitinimo įmonės kainodara. Įvairių veiksnių įtaka kainodarai. Vidiniai veiksniai, turintys įtakos kainodaros sprendimams. A “Grietinėlės nugriebimo kainų politika”. B Skverbimosi į rinką kainų politika. C sekimo lyderiu kainų politika. D Į konkurentus orientuota kainų politika. E diferencijuotų kainų politika. F psichologinės kainodaros politika. Sąnaudos. Pajamos. Kainodaros organizavimas. Išorės veiksniai, turintys įtakos kainodaros sprendimams. Konkurentų sąnaudos. Ekonominės sąlygos. Kainų kalkuliacija. Patiekalų ir gėrimų kainų skaičiavimo būdai, taikant sąnaudų ir antkainio kainodarą. Pagrindinis patiekalų kainų kalkuliavimo metodas. Išvestinis patiekalų kainų kalkuliavimo metodas. “Aklas” kainų parinkimo metodas.


KAINODARA – tai kainų nustatymo procesas. KAINA – prekės vertės piniginė išraiška. Tai pinigų suma, kurią vartotojas sumoka už gautą paslaugą (maistą ir aptarnavimą).

Taikoma, kai įmonė sukuria ar įsigyja naujas žaliavas ar technologijas, leidžiančias gaminti naujus, dar mažai žinomus rinkai gaminius. Produkcijai nustatomos aukštos kainos, siekiant gauti maksimalų pelną.

Taikoma pateikiant rinkai produktą už neaukštą kainą, siekiant pritraukti kuo daugiau vartotojų ir kuo greičiau įsitvirtinti rinkoje.

Taiko tos įmonės, kurios siekia išlaikyti aukštas kainas, siekdamos parodyti, kad jų gaminiai nenusileidžia pripažintų lyderių gaminių kokybei.

Įmonės, norėdamos pritraukti lankytojus, nustato mažesnę nei artimiausio konkurento prekių kainą.

Kaina apvalinama iki 95 ar 99 centų tikslumo.

Pastoviosios – nepriklauso nuo gamybos apimčių (nuoma, šildymas, palūkanos ir pan.) Kintamosios sąnaudos – kinta priklausomai nuo gamybos ir pardavimo apimčių (tiekimo, žaliavų, elektros energijos ir kt. išlaidos).

Gaunamų pajamų kiekis už vienu metu parduodamą produkciją gali turėti įtakos kainai (kai yra didelis užsakymas, kainos gali būti mažesnės).

Tai kiekvienos įmonės vadovų sprendimas, kas ir kaip jų įmonėje nustatinėja kainas.

1. RINKA IR PAKLAUSA Kaina lemia paklausos dydį: kuo didesnė kaina, tuo mažesnė paklausa. Paklausos ir kainos santykis yra susijęs su įmonės ekonominiais rodikliais. Sumažinus kainas, pardavimai išauga, tačiau įmonės pelnas dažnai sumažėja.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (609 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 130 KB
  • Maitinimo įmonės kainodara
    10 - 3 balsai (-ų)
Maitinimo įmonės kainodara. (2016 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/maitinimo-imones-kainodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:29