Makroaplinkos analizė įmonėje UAB Magrės baldai


Makroaplinka. Imones makroaplinkos analize. Imonės makroaplinka. Makroaplinka imoneje. Makroaplinka ir mikroaplinka. Uab makroaplinka. Marketingo makroaplinka. Makroaplinkos elementai. Įmonės makroaplinka ir mikroaplinka. Makro aplinkos analize.

Sociologijos referatas. Marketingo makroaplinka. Marketingo makroaplinka - tai rinkos ūkio tvarkymo veikla siekiant prekių ir paslaugų srautą iš gamintojų nukreipti vartotojams taip,kad geriausiai būtų tenkinama paklausa ir įgyvendinami šalies bei visuomenės tiklai. Ekonominė makroaplinka. Socialinė- kultūrinė aplinka. Politinė- teisinė aplinka. Mokslinė- technologinė aplinka. Gamtinė aplinka.


Marketingo makroaplinka - tai rinkos ūkio tvarkymo veikla siekiant prekių ir paslaugų srautą iš gamintojų nukreipti vartotojams taip,kad geriausiai būtų tenkinama ekonominė aplinka - tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais raidos dėsningumais bei tendencijomis, darančiLietuvos ekonomikos dydis nėra didelis, todėl ,,magrės baldai‘‘ įmonės prekių pirkimas gali būti atidedamas geresnėms laikams, nes tai nėra labiausiai reikalinga prekė.

Kadangi ekonomikos dydis nėra labai aukštas, o žmonių gaunamos algos ir pensijos nedidelės, todėl jie yra priversti ilgesnį laiką taupyti, bet jie turi galimybę gauti lengvai kreditą, kad galėtų įsigyti norimus naujus baldus.

šios įmonės baldų kainos yra prieinamos daugeliui Lietuvos gyventojų, nes palyginus su kitomis įmonėmis ,,magrės baldai įmonės‘‘ kaiunos yra žymiai masocialinė- kultūrinė aplinka- tai marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei , josdemografiniai(potencialių pirkėjų skaičius, sudėtis pagal lytį, amžius, naujų baldų pirkimu yra suinteresuoti tiek jauni žmonės, kurie pradeda kurti šeimas, tiek ir vyresnio amžiaus žmonės, kurie nori senus baldus pakeisti naujais.

žmonės , kurie yra baukštesnio išsilavinimo baldus perkabaldų pirkimui taip pat įtakos neturi gyvenamoji vieta, nes baldus galima užsisakyti ir intepolitinė- teisinė aplinka- tai marketingo makroaplinkos elementas, apimantis visuomenės politinių struktūrų veiklą ir teisės aktuįmonei vartotojų apsauga yra labai svarbus rodiklis, nes, kad išvengtų baudų ši įmonė gamina tik kokybiškas prekes, ir suteikia savo pirkėjams garantijas, todėl žmonės pasitiki įmone ir perka jos gaminius.

,,magrės baldai‘‘ įmonė atsižvelgdama į įmonės interesus su visuomenei rūpimais dalykais naudoja ekologiškaprekių ženkle yra nurodomas šios įmonės pavamokslinė- technologinė aplinka- tai marketingo makroaplinkos elementas, apiman,, magrės baldai‘‘ įmonė nuolat tobulina senus savo gaminius ir atsižvelgdama į žmonių poreikius, kuria vis naujus taip išlaikydama konkurencinį lygį. <įmonė, kad pirkėjams būtų kuo patogiau leidžia už baldus atsiskaityti ne tik grynaisiais pinigais, bet ir banko kortelėmis, bei užsisakius juos internetu taip pat už juos ir sumokėti internetu.

  • Sociologija Referatai
  • 2011 m.
  • 6 puslapiai (629 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sociologijos referatai
  • Microsoft Word 10 KB
  • Makroaplinkos analizė įmonėje UAB Magrės baldai
    10 - 1 balsai (-ų)
Makroaplinkos analizė įmonėje UAB Magrės baldai. (2011 m. Vasario 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/makroaplinkos-analize-imoneje-uab-magres-baldai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:37