Manikiūro paslaugos rinkodaros modelio analizė


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai. Įmonės rinkodaros orientacija. Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio įtaka įmonės paslaugų pirkimui. Mikroaplinkos elementų įtaka įmonėi. Makroaplinkos elementų įtaka įmonėi. Konkurentų rinkos analizė. Paslaugos politika. Kainų politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas: atlikti įmonės UAB „Manikiūro paslaugos“ rinkodaros modelio analizę

Darbo uždaviniai:

Nurodyti rinkodaros komplekso elementus;

Nurodyti kokia rinkodaros orientacija pasirinko įmonė;

Atlikti vartotojų rinkos segmentavimą;

Nurodyti, kokie ir kaip mikroaplinkos elementai įtakoja įmonę;

Nurodyti, kokie ir kaip makroaplinkos elementai įtakoja įmonę;

Manikiūro paslaugos kaina – 13€, gelinio nagų lakavimo kaina – 10€, o nagų priauginimo - 20€ ir daugiau (priklauso nuo dizaino). Atliktai paslaugai bus suteikiama trijų dienų garantija.

Manikiūro ir nagų priežiūros paslaugos nėra būtinos ir kasdieniškos. Anksčiau šiomis paslaugomis vartotojus būtų sunku sudominti, bet paskutiniu metu Lietuvos gyventojai (dažniau moterys) pradėjo skirti gana didelę reikšmę savo išvaizdai, todėl išleidžia daugiau pinigų grožio paslaugom negu anksčiau. Moterys nori atrodyti patraukliau, o moters grožis prasidėda nuo rankų, tad jos tikrai turi atrodyti tvarkingai.

per mėnesį. Moterys nuotat turi domėtis naujovėmis ir nebijoti eksperementuoti.

1. Manikiūro ir grožio paslaugos yra labai svarbios moterims, nes tai naudinga ne tik grožiui, bet ir sveikatai.

2. Tvarkingai atrodančios moteris pritraukia žvilgsnius, dėl ko jaučiasi užtikrintai.

2. Nuo dominančios informacijos priklauso vartotojo požiūris į ieškomos informacijos sfera, tai yra žmogus pasirenka ne tik paslaugą, bet ir perka dominančias prekes.

1. Nusipirkus prekę arba paslaugą, vartotojas įvertina, ar tai atitiko jo lūkesčius ir tampa patenkintas arba nepatenkintas.

2. Jeigu vartotojas patenkintas, jis įsigys prekę arba paslaugą pakartotinai, o jeigu jis liks nepatenkintas, jis ne tik nepirks, bet ir informos pažįstamus apie savo nepatenkintus lūkesčius.

Kodėl verta rinktis Vilniuje įsikūrusio mūsų salono paslaugas:

Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymas; įmonių bankroto įstatymas; pelno mokesčio įstatymas; įmonių veiklą reguliuojantys įstatymai.

Nedarbo lygis labai svarbus mūsų įmonei. Mes visada ieškome specialistų, kurie ką tik baigę aukštąsias mokyklas negali rasti darbo, taip mes gauname jaunąjį pilną naujų idėjų specialistą už gana mažą atlyginimą.

Mūsų įmonei svarbus žmogaus požiūris į save. Mūsų paslaugų naudotojai turi mylėti save ir puoselėti savo išvaizdą. Pagrindinis mūsų produkcijos pirkėjas yra jauna moteris, bet stengiamės pritraukti įvairių amžiaus grupių moterų, bei stengiamės privilioti daugiau vyriškosios giminės klientų.

Pagrindinis sėkmingo verslo plėtojimas yra mokėjimas stebėti konkurento veiklą ir pastebėti, ką jie daro geriau už kitus, ir tuo remiantis tobulėti kartu su jais, stengiantis padaryti už jos dar geriau. Dabartinė situacija rinkoje įpareigoja vartotojus ieškoti geriausios kokybės ir kainos santykio.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2286 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 4150 KB
  • Manikiūro paslaugos rinkodaros modelio analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
Manikiūro paslaugos rinkodaros modelio analizė. (2016 m. Kovo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/manikiuro-paslaugos-rinkodaros-modelio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:09