Mankštų pratimai


Pratimai nugarai. Pratimai nugarai stiprinti. Tempimo pratimai visam kunui. Pratimai krūtines juostai.

Kūno kultūros referatas. Nugaros raumenų tempimo ir stiprinimo pratimai. Atsigulkite ant grindų, pakelkite ir padėkite kojas 90° kampu. Pilvo stiprinimas. “Pasivaikščiojimas” su mankštos kamuoliu. Atsispaudimai ant mankštos kamuolio. “Tiltelis” ant mankštos kamuolio. Spyriai į viršų. Gulimi prisitraukimai. Atsilenkimai ištiestomis rankomis. Pratimai pilvo presui. Liemens pratimai. Kaklo pratimai. Pečių juostos pratimai. Rankų pratimai. Kojų pratimai. Atsispaudimai nuo grindų. Pagrindiniai statiškai apkraunami raumenys (raumenys stabilizatoriai). Pradinė padėtis. Judesys. Kvėpavimas. Ypatumai. Įtupsiai į priekį. Pradinė padėtis. Judesys. Kvėpavimas. Ypatumai. Pratimai, padėsiantys įveikti nugaros skausmą. Pratimai šlaunims. Pratimai užpakaliui. Anticeliulitiniai pratimai sėdmenims. Kelienų sukiojimas į šoną. Klubų kilnojimas. Pasilenkimai su koja atgal. Pakėlimai su svarmenimis. Atsilenkimai atgal ant kamuolio. Pratimai tvirtesniam užpakaliukui. Pratimai dailioms kojoms. Kojos mostas į priekį iš įtūpsto. Kojos pakėlimas į šoną iš padėties pritūpus. Šuoliukas iš padėties pritūpus. Pristatomas žingsnis į šoną. Pakilimas, atmetus koją atgal. Sporto pratimai užpakaliuko stiprinimui. Sporto pratimai lieknesnėms kojoms ir klubams. Kojų pratimai su aerobikos kamuoliu. Kai skaudą spranda mankšta. Pratimai nugarai. Pratimas šoniniams raumenims. Pratimai visam kūnui.

Mankštų pratimai. (2013 m. Spalio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/mankstu-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:54