Mano mitybos įpročių analizė


Sveikatos analizė. Pagrindiniai sveikos mitybos principai. Sveikos mitybos taisyklės. Mitybos rėžimas.


11 diena: Pusryčiai: graikiškas jogurtas su bananais ir musli dribsniais; Priešpiečiai: mangas, greipfruktas; Pietūs: vištienos salotos; Vakarienė: makaronai su šonine;

Mano mityba yra sveikesnė nei prieš keletą metų. Savo mitybą stengiuosi keisti jau keletą metų. Stengiuosi, kad ji būtų kuo įvairesnė, kad būtų mažiau nuklydimų. Valgau dažniau, bet nedidelėm porcijom (kartais taip neišeina). Per pusryčius stengiuosi valgyti maistą, kuris suteikia daugiau energijos dienai. Per dieną išgeriu 1,5l– 2,5l vandens. Valgau daug daržovių, vaisių, renkuosi liesesnį maistą. Kadangi ganėtinai daug sportuoju, valgau labiau baltyminį maistą (vištiena, kalakutiena, tunas, kiaušinių baltymai ir t.t). Savo mityboje atsisakiau kiaulienos, duonos (išskyrus juodą), vengiu bulvinių patiekalų, riboju alkoholio vartojimą, vartoju mažai druskos, prieskonius pakeičiu svogūnais, česnakais, pipirais.

Žinoma yra kur tobulėti, nes būna ir nuklydimų, kai norisi kažko riebesnio ar saldesnio. Labai mėgstu saldumynus, todėl kartais nesusivaldau (didžiausia mano problema), taip pat būna per vieną valgymą suvalgau daugiau maisto negu reikia. Taip pat per įvairias šventes, gimtadienius, pasisedėjimus su draugais per daug atsipalaiduoju ir negalvoju apie suvartoto maisto, alkoholio pasėkmes. Bet kaip sakant kartais tiesiog reikia atsipalaiduoti.

Stengsiuos ir toliau eiti sveikos mitybos keliu.

  • Sveikata Analizės
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (1547 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sveikatos analizės
  • Microsoft Word 23 KB
  • Mano mitybos įpročių analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Mano mitybos įpročių analizė. (2015 m. Balandžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/mano-mitybos-iprociu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:35