Marketingas. 1 koliokviumo špera.


Baldu parduotuves marketingo kompleksas ir jo. Marketingo spera.

Marketingo Špera. Marketingas. Gamyba. Marketingo kompleksas. Marketingo. Principai. Verslo orientacija. Rinka. Vartotojo elgsena. Duomenys. Prekė. Marketingo sprendimus palaikančios sistemos. Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų. Noras – abstraktus jausmas, kad kažko trūksta. Poreikis – konkrečią išraišką įgijęs noras. Paklausa – tai perkamąja galia pagrįsti poreikiai. Negatyvi paklausa – prekės ar paslaugos nenori, kad tik nereiktų jos pirkt. Tačiau gyvenimo realybė neleidžia to išvengti ir tenka pirkt. Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, kuriais siekiama patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus. Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams. Vartotojo elgsena – tai individo veiksmai, susiję su prekės įsigijimu bei vartojimu ir apimantys jo poelgius nuo atsiradimo problemos, kurią gali išspręsti prekės įsigijimas, iki reakcijos į jau įsigytą prekę.

  • Marketingas Šperos
  • 2010 m.
  • 2 puslapiai (1739 žodžiai)
  • Marketingo šperos
  • Microsoft Word 12 KB
  • Marketingas. 1 koliokviumo špera.
    8 - 3 balsai (-ų)
Marketingas. 1 koliokviumo špera.. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-1-koliokviumo-spera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:55