Marketingas atvejo analizė


Marketingo referatas. Įvadas. Esamos situacijos analizė ir problemos identifikavimas. Išorės veiksnių analizė. Rinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Makroaplinkos analizė. Įmonės vidinė analizė. SWOT ir problemos indentifikavimas. Problemos sprendimas. Sprendimų alternatyvų generavimas. Sprendimų alternatyvų vertinimas. Siūlomos alternatyvos pasirinkimas. Išvados. Naudota literatūra.


„Starbucks“ pajamos augo 40% kasmet ir atidarinėjo vidutiniškai po tris naujas parduotuves per dieną. Įmonės išsiskyrė tuo, kad jie beveik visiškai neinvestavo į reklamą. Savo parduotuves atidarinėjo tik tuose vietose kur yra daug žmonių: oro uostuose, universitetuose, miestų centruose. Orientavosi į aukštas pajamas gaunančius vartotojus.

Tačiau Starbucks pamiršo savo klientą ir susidūrė su daug problemų, kadangi vartotojai keitėsi, keitėsi jų poreikiai. Atlikus daug tyrimų kompanija pamatė, jog vartotojai nepatenkinti aptarnavimo, jiems buvo svarbu geras ir greitas aptarnavimas bei kokybiškas produktas.

Taigi mūsų pagrindinis šio darbo tikslas išsiaiškinti, kokios pagrindinės problemos, kad Starbucks jas bandė spręsti, pateikti savo pasiūlymus, sprendimo alternatyvas.

Darbo uždaviniai:

•Išsiaiškinti, kokią įtaką daro klientų aptarnavimas gaunamoms pajamoms.

•Sužinoti ko vartotojai tikisi iš Starbucks.

•Išsiaiškinti, kokį Starbucks kavinių tinklas turi konkurencinį pranašumą.

•Sužinoti pagrindines priežastis kodėl yra prarandami klientai.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 22 puslapiai (5098 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 127 KB
  • Marketingas atvejo analizė
    9 - 3 balsai (-ų)
Marketingas atvejo analizė. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-atvejo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:41