Marketingas gitaros


Marketingo rašinys.

Kainodaros tikslo finansinių ir nefinansinių identifikavimas ir pagrindimas. Paklausos ir pasiūlos elastingumo apibūdiniams. Naudojimo kainų ir nustatymo metodo identifikavimas. Produkto identifikavimas.


Šiandien gitarų pramonės konkurentinė aplinka yra labai didelė, ir gan didelę rinkos dalį užima tokios aukštos kokybės gitarų firmos:

„Tony Zemaitis guitars“ negalėjo nugalėti vis populiarėjančių kokybiškų ir nebrangių išvardintų firmų gitarų. Tačiau tony Zemaitis gitaros, buvo itin aukštos kokybės ir vertos muziejaus lentynų, tokias įpirkti galėjo tik patys turtingiausi ir geriausi gitaristai, todėl Tony Zemaitis gitaros, išlaikė savo klientūrą ir toliau laikosi šios strategijos, tiesiog papildė savo prabangių gitarų linijas pigesnių „Greco Zemaitis“, todėl neturintys tiek pinigų, bet norintys ligiuotis į pačius geriausius, žmonės perka jų pigesnius tačiau taip pat labai kokybiškus instrumentus, nes žino kad Tony Zemaitis gitaros, visada puoselėją kokybišką produkciją.

Tony Zemaitis gitaros pagal technologija yra gaminamos labai kieto ir expresyvaus garso, todėl yra tinkamos visai „Roko“ kultūrai. Žmonių ratas priklausantis šiai kultūrai yra tirkai platus, nes dabartiniai muzikantai visi žino tokius atlikėjus, kaip: Eric Clapton, Jimmi Hendrix, Paul Mccarthy, James Hetfield, David Gilmore, Zakk Wylde. Visi kurie bent kiek domisi šio žanro muzika žino šiuos atlikėjus, tai yra geriausi iš geriausių, todėl Tony Zemaitis klientūrą turės visada, nes šie atlikėjai naudojosi jų instrumentais. Beveik visa muzikantų kultūra vadovaujasi idealais, ar atlikėjais, kurių muzika susižavėja, žmonės pradeda groti muzikos instrumentais. Todėl socialinė- Kultūrinė aplinka susiklostė labai palabankiai Tony Zemaitis gitaroms.

  • Marketingas Rašiniai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1065 žodžiai)
  • Marketingo rašiniai
  • Microsoft Word 121 KB
  • Marketingas gitaros
    10 - 9 balsai (-ų)
Marketingas gitaros. (2016 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-gitaros.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:20