Marketingas įmonės analizė


Marketingo analizė. Apie įmonę. Situacijos analizė Makroaplinkos analizė. Bendrojo vidaus produkto kitimas. Socialinė kultūrinė aplinka. Gyventojų skaičius 2012m. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimo detalizavimas. Gimusieji , mirusieji , emigrantai ir imigrantai. Rinkos segmentų detalus aprašymas. Rinkos segmentų patrauklumo įvertinimas. Tikslinio segmento parinkimas.


Marketingo sistema- tai nuosekli marketingo sprendimų visuma, kuriais esama situacija keičiama į pageidautiną būseną. Marketingo planavimas leidžia prisitaikyti, prie nuolant besikeičiančių vartotojų poreikių, kuriuos norima patenkinti pilnai ir pagerinti vartotojų būseną. Todėl, verslas neegzistuotų be marketingo strategijos ir jos įgyvendinimo.

Kultūrinė aplinka- kultūrinę aplinką sudaro jėgos, kurios daro įtaką visuomenės pagrindinėms vertybėmės, pažiūroms, etikos-elgsenos normoms. Vertybės: tikėjimas, laisvė, lygybė, šeima, mokykla, patriotizmas ir nacionalizmas. Pavyzdys būtų šalis Indija, kurioje nevalgoma kiauliena, tokioje šalyje niekada neįsitvirtintu kaiuliena prekiaujanti įmonė, nes tokia įmonė neatitiktų tos šalies rinkos segmentų.

Mokslinė aplinka yra labai svarbus šiuolaikinio verslo dalis, nes technikos naujovės neleidžia stovėti vietoje, verčia tobulėti ir eiti į preikį. Nagrinėjama įmonė nuolant tobulina marketingo sprendimus prekės ir prekių kokybės atžvilgiu. Kadangi konkurencija yra labai didelė, nuolant apžvelgiamos rinkoje vyraujančios kainos, lyginamos su konkurentais. Neribotos naujovių atsirandančių galimybės leidžia siekti lyderio pozicijos Lietuvoje.

UAB Daisena viena sparčiausiai didėjančių ir aktyviausių prekių platinimo kompanijų, todėl investuoja į naujausią transportavimo techniką. Kadangi naujosios technologijos sparčiai plečiasi, todėl technika yra atnaujima gana dažnai. Technikos pažanga Europoje ir konkurencija, neleidžia atsipūsti, todėl ieškoma naujausių mokslo ir technikos naujovių, pritaikant jas UAB “Daisena” veikloje. Įmonėje yra atnaujinamos sandelevimo patalpos ir transportas, išvežiojantis prekes galutiniui tiekėjui.

Nenuspėjamos Lietuvos žiemos, gali visiškai “užšaldyti” prekių transportavimą, todėl būtina pasirūpinti reikiama technika. Nuolant segti klimato kaitą ir į tai reguoti labai rimtai yar būtina. Vieluojantys užsakymai gali kainuoti prarastu klientu ir sugadinti įmonės vardą. Lietuvoje ilgai vyrauja šalti orai, todėl įmonė aprūpinta naujausia transportavimo technika, kuri leidžia greitai ir sėkmingai pristatyti prekes laiku.

UAB “Daisena” yra įsikūrusi Kaune, pristato savo prekes į įvairiausius Lietuvos mietus. Bendrovė savo prekes pristato urmu į didžiausius Lietuvos prekybos centrus. Nagrinėjama įmonė turi atsižvegti į meito dydį, bei gyventojų skaičių jame. Atskirame regione yra prekiaujama skirtingomis prekėmis, todėl labai svarbu žinoti, kokių prekių reikia vartotojams. Kadangi įmonės vartotojai yra didieji prekybos tinklai, jie tiesiog užsako reikemą kiekį prekių. Segdami vartotojų užsakymų skaičių, galime puikiai orentuotis, kokios prekės yra populiariausios. Taip yra nuspėjamas kito užsakymo dydis. Lietuvoje klimatas yra labai įvairus ir nenuspėjamas, todėl prekės, kuriomis prekiauja UAB “Daisena” užsakomos ne vienodais kiekiais. Klimatas keičia vartotojų poreikius, kaip pavyždžiui vasara, norisi daugiau skysčių, tačiau kuo mačiau karštų gėrimų, todėl kavos vatojimas sumažėja. Kuo tankiau gyvenama vietovė, tuo daugiau prekių yra suvartojama, todėl apyvarta dydžiausia, didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (2316 žodžių)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 58 KB
  • Marketingas įmonės analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
Marketingas įmonės analizė. (2015 m. Kovo 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 08:00